۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
تکمیل واحدهای «سی سخت» قبل از فصل سرما

تکمیل واحدهای «سی سخت» قبل از فصل سرما

سرپرست بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تا قبل از آغاز فصل سرما، هیچ خانوار زلزله‌زده‌ای در سی‌سخت بی‌سرپناه نمی‌ماند و بنیاد به تعهد خود برای بازسازی پایبند است.

به گزارش بازار، مجید جودی افزود: ۸۵۰ واحد مسکونی در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و، چون سی سخت، منطقه سردسیری است، امیدواریم تا قبل از فصل سرما این کار به اتمام برسد.

جودی به بخشی از مشکلات تکمیل بازسازی واحدهای زلزله‌زده سی‌سخت اشاره کرد و گفت: متاسفانه کمبود سیمان نیز در بازسازی سی‌سخت تاثیر داشت، اما بنیاد مسکن، هماهنگی‌های لازم را با کارخانه‌های سیمان انجام داد تا مشکلات برطرف شود.

وی ادامه داد: دو کارخانه تولید سیمان در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل تعمیرات مدتی تعطیل بود و به همین دلیل از کارخانه شهرکرد، سیمان به سی سخت انتقال می‌دادیم که به دلیل محدودیت‌هایی که استاندار چهارمحال اعمال کرد با مشکلاتی مواجه شدیم که هم اکنون با هماهنگی‌های لازم برطرف شده است.

سرپرست معاونت بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: بنیاد در نظر دارد همه زلزله‌زدگان سی‌سخت واحدهای مسکونی خود را طی زمان‌بندی اعلام‌شده دریافت کنند.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۶/ ۵، چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.

بنابراعلام مدیرکل بنیادمسکن کهگیلویه و بویراحمد، ۴ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در زلزله سی‌سخت آسیب دیدند که یک‌هزار و ۷۰۰ واحد آن احداثی و مابقی تعمیراتی بود که تمامی واحدهای تعمیراتی کارشان به اتمام رسید.

کد خبر: ۱۰۳٬۴۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha