بهترین آنتی ویروس های رایگان ۲۰۲۱ معرفی شدند
« بازار» گزارش می دهد

بهترین آنتی ویروس های رایگان ۲۰۲۱ معرفی شدند

سایت « Digitaltrender » بهترین محصولات آنتی ویروس رایگان ۲۰۲۱ را معرفی کرد؛ در این میان ویژگی های آنتی ویروس های «بیت دفندر » ،« زون آلارم » و « آویرا »بیشتر از همه توجه کاربران را به خود جذب کرد.

بازار؛ اقتصاد دیجیتال: استفاده از آنتی ویروس قوی یکی از پر اهمیت ترین مسائل در سیستم ها کامپیوتری  است؛  دلایل قانع کننده زیادی برای استفاده از یک آنتی ویروس خوب  و قوی وجود دارد  که از این جمله می توان به حفاظت از داده ها و اطلاعات، جلوگیری از نفوذ هکر ها، جلوگیری از نفوذ ویروس ها ناشی از برنامه های مخرب و حذف بدافزار ها و ویروس ها اشاره کرد. نصب برنامه های آلوده به ویروس خصوصا در سرور شما را بشدت به دردسر خواهند انداخت، از این رو لازم است که شما دانش خود را در خصوص امنیت سرور بالا برده و در این زمینه بشدت هوشمندانه رفتار کنید؛ اگر به دنبال یک آنتی ویروس  قوی اما در عین حال مجانی هستید ادامه این گزارش را از دشت ندهید. آنتی ویروس سرور

ZoneAlarm Free Antivirus
عموماً نرم افزارهای دیوار آتش ( Firewall ) برای  جلوگیری از حملات و نفوذ ناخواسته کاربرد دارد. در این حوزه نرم افزار دیوار آتش زون آلارم ( ZoneAlarm ) که یکی از محصولات رایگان شرکت زون لب ( Zone Labs ) می باشد انتظارات شما را به عنوان کاربر عادی در کنار یک آنتی ویروس برآورده خواهد کرد. این نسخه رایگان بسیار سبک و در عین حال قدرتمند است.   فایروال تمام ترافیک های ورودی و خروجی به کامپیوتر شما را مانیتور کرده و آن را در برابر هکرها ( Hackers ) و بدافزارها ( Malware ) و دیگر خطراتی که ممکن است که آنلاین شما را به خطر بیاندازد محافظت می کند. از دیگر قابلیت های این آنتی ویروس منحصر به فرد می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • انسداد ترافیک ناخواسته

  • اختفا در برابر هکرها

  • کنترل دسترسی برنامه ها به اینترنت

  • حفاظت از اطلاعات شخصی شما

بهترین آنتی ویروس های رایگان ۲۰۲۱ معرفی شدند

AVG AntiVirus Free
یکی از برترین آنتی ویروس های شناخته شده که توانسته با ارائه نسخه جدید خود کاربران زیادی را جذب خود کند. کاربران اینترنتی آنتی ویروس ها را برای محافظت از فایل های خود از دست بدافزارها، کرم ها، تروجان ها، هکرها نصب و راه اندازی میکنند. موتور اسکن به صورت خودکار تمامی فایل های موجود هارد را جستجو میکند و به محض دریافت و یا مشکوک شدن به فایلی به کاربر اخطار میدهد. برای رهایی از حملات و در امان بودن سیستم در آنتی ویروس AVG یک قسمت برای صفحات وب در نظر گرفته شده است. نحوه تشخیص صفحات وب مخرب و خطرناک در نرم افزار به صورتی است که به محض دریافت تروجان از صفحات وب صفحه قفل میشود و به کاربر اخطار میدهد. علاوه بر محافظت از صفحات وب از ایمیل های مخرب محافظت میکند.  در قسمت تنظیمات آنتی ویروس میتوانید به نرم افزار دستور پاک شدن نرم افزارهای مخرب به محض دریافت را بدهید تا از نرم افزارهای مخرب در امان بمانید. امنیت در اینترنت یکی دیگر از چالش هایی می باشد که هکرها و تروجان ها سیستم را مورد حمله قرار میدهند.

بهترین آنتی ویروس های رایگان ۲۰۲۱ معرفی شدند

Bitdefender Antivirus 
کپمانی آنتی ویروس بیت دفندر یکی از معروف ترین و پر آوازه ترین شرکت های فعال در زمینه محصولات امنیتی است که بیش از ۲۰ سال سابقه دارد و با تعداد ۵۰۰ میلیون مشتری تاثیرات زیادی بر روی کارایی امنیت سیستم ها ایجاد کرده است. این آنتی ویروس دارای قابلیت ها زیادی است که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  •  قابلیت شناسایی و حذف طیف وسیعی از فایل‌های مخرب
  •  دارای Firewall قدرتمند و کنترل محتوای ورودی از اینترنت به سیستم
  • بهره‌گیری از جستجوی رفتاری و ابری به طور همزمان
  •  دارای قابلیت جستجو و تشخیص ایمیل‌های آلوده به فایل‌های مخرب
  •  ایمن سازی سایت‌های بانکداری الکترونیکی و خریدهای آنلاین
  •  مدیریت و محدود سازی دسترسی سایر کاربران به سیستم
  •  قابلیت حذف غیر قابل بازگشت فایل‌های مهم و شخصی
  •  قابلیت رمزگذاری فایل‌ها و اطلاعات شخصی
  •  قابلیت بهینه سازی و حذف فایل‌های بیهوده سیستم

بهترین آنتی ویروس های رایگان ۲۰۲۱ معرفی شدند

Malwarebytes Anti-Malware 
این ضدبدافزار دارای نسخه‌های رایگان و پولی است. در نسخه رایگان فقط می‌توان به صورت دستی سیستم را جهت نابودی بدافزارها اسکن کرد اما در نسخه پولی ویژگی‌های اسکن زمان‌بندی شده، حفاظت بی‌درنگ و انسداد نشانی آی‌پی جهت ممانعت از دسترسی به وبگاه‌های مخرب، موجود می‌باشد. این نرم‌افزار برخلاف سایر نرم‌ افزارهای ضدویروس و ضدجاسوس‌افزار قابلیت شناسایی و از بین بردن نرم‌افزارهای امنیتی جعلی، آگهی‌ افزارها، جاسوس افزارها و روت‌کیتها را دارا است.

نرم افزار Malwarebytes Anti-Malware  این توانایی را دارد حتی پیشرفته ترین نرم افزار های مخرب موجود را به صورت ریشه ای و موثر از روی سیستم شما بردارد. این نرم افزار دارای قابلیت هایی می باشد که شامل یک کنترل کننده محافظ داخلی می باشد که پردازه های مخرب و مشکوک را پیش از آن که حتی شروع شوند را بلاک و متوقف می نماید. این نرم افزار تمامی پردازه های درحال اجرا را کنترل و بررسی نموده و پردازه های مشکوک را قبل از اینکه بتوانند اجرا شود و به سیستم آسیب برسانند متوقف می نماید.

ماژول حفاظتی نرم افزار از فناوری پیشرفته ابتکاری اسکنی استفاده می نماید که تمامی سیستم شما را به منظور محافظت و ایمن نگاه داشتن آن کنترل و بررسی می نماید. به علاوه نرم افزار، یک مرکز اطلاع رسانی تهدید ارائه می نماید که به شما اجازه می دهد تا خود را متناسب با جدید ترین نرم افزار های مخرب بروز نگه دارید.

بهترین آنتی ویروس های رایگان ۲۰۲۱ معرفی شدند

Avira Free Antivirus
آنتی ویروس Avira Free Antivirus یک آنتی ویروس رایگان قابل اعتماد است که به طور مداوم و با سرعت بالا در حال اسکن کامپیوتر شما برای برنامه های مخرب مانند ویروس ها، تروجان ها، برنامه های backdoor، مضر، کرمها، dialers و مانیتور هر عمل توسط کاربر و یا سیستم عامل و غیره  است و به سرعت هنگامی که یک برنامه مخرب شناسایی کند واکنش نشان می دهد. این نرم افزار همیشه در میان مقایسه با آنتی ویروس ها در مجله های کامپیوتری برجسته بوده است.

شناسایی و حذف ۱۵۰,۰۰۰ نوع ویروس مختلف،  نظارت بر حرکات فایل به صورت خودکار، اسکن و تعمیر ماکرو ویروس ها،   حفاظت در مقابل ماکرو ویروس های ناشناخته،  حفاظت در مقابل تروجان ها، کرم ها، بکدر ها، جوک ها و دیگر برنامه های مضر،   حفاظت از آنتی ویروس در برابر ویروس ها، کرم ها و تروجان ها، محافظت در برابر روت کیت های مخفی،   حفاظت در برابر فیشینگ، حفاظت ضد جاسوسی در برابر نرم افزارهای جاسوسی و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، حالت نت بوک ساپورت برای لپ تاپ های با وضوح پایین و حذف ویروس ها با فشردن یک دکمه از ویژگی های عملیاتی این آنتی ویروس هستند.  

بهترین آنتی ویروس های رایگان ۲۰۲۱ معرفی شدند


 

کد خبر: ۱۰۳٬۴۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha