۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
 نبود نظارت باعث افزایش قیمت محصولات لبنی شده است
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان زنجان:

نبود نظارت باعث افزایش قیمت محصولات لبنی شده است

زنجان- امیری،رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان زنجان با بیان اینکه هیچ‌گونه مجوزی مبنی بر افزایش قیمت شیر به کارخانجات داده نشده است،گفت: متاسفانه نبود نظارت بر قیمت اکثر محصولات لبنی افزوده است. 

مظاهر یوسفی امیری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بازرسی از اصناف زنجان بسیار ضعیف است،گفت: بازرسی حلقه مفقوده در بازار استان است. 

وی به افزایش بیش از حد اجازه بهای مغازه‌ها در زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: افزایش اجاره بهای مغازه‌ها باعث افزایش قیمت کالاها و اجناس ارائه شده و در حال حاضر کرایه مغازه‌ها هم در استان زنجان ۷۰ تا ۸۰ درصد افزایش یافته است.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان زنجان گفت: باید نظارت و بازرسی بر افزایش کرایه مغازه ها از سوی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مورد تاکید قرار گیرد.

امیری به افزایش نرخ لبنیات در استان زنجان اشاره کرد و گفت: جهادکشاورزی نرخ‌های مصوب را باید اعلام کند و قیمت لبنیات در استان افزایش یافته است. 

وی ابراز داشت: هیچ‌گونه مجوزی مبنی بر افزایش قیمت شیر به کارخانجات داده نشده و  متاسفانه نبود نظارت بر قیمت اکثر محصولات لبنی افزوده است. 

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان زنجان  گفت: یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش قیمت مصولات لبنی در استان، کمبود نهاده‌های دامی است و اگر روند افزایش محصولات لبنی بر همین منوال تداوم داشته باشد مصرف مردم نسبت به استفاده از لبنیات کاهش می یابد.

کد خبر: ۱۰۳٬۳۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha