۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
تداوم دستاوردهای مثبت اقتصادی راهبرد اصلی آذربایجان غربی در سال ۹۹
استاندار آذربایجان غربی بیان کرد:

تداوم دستاوردهای مثبت اقتصادی راهبرد اصلی آذربایجان غربی در سال ۹۹

ارومیه- استاندار آذربایجان غربی بهبود شاخص های توسعه ای و تداوم دستاوردهای مثبت اقتصادی را دو راهبرد اصلی استان در سال جدید دانست.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری در پیامی با تبریک فرا رسیدن سال جدید گفت: سال ۹۸ با تمام فراز و نشیب هایی که داشت در حوزه کسب دستاوردهای اقتصادی برای آذربایجان غربی، سال خوبی بود.

استاندار آذربایجان غربی افزود: سال ۹۸ را با سیل آغاز و با کرونا در سال ۹۹ کماکان ادامه می دهیم. امید آن داریم که با همراهی مردم و توجه عملی به راهبرد در خانه ماندن خستگی را از تن کادر درمان و پزشکی استان که خالصانه در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند خارج می کنیم.

وی اظهار داشت: در سالی که گذشت در خصوص شاخص های اقتصادی شاهد اتفاقات خوبی بودیم. کسب رتبه برتر بهبود فضای کسب و کار برای سه فصل پیاپی به عنوان یکی از ارکان اساسی رونق و جهش تولید، کاهش نرخ بیکاری، رشد صادراتی، رتبه نخست احیای واحدهای تولیدی راکد، رشد سرمایه گذاری، رتبه نخست امنیت سرمایه گذاری و بهبود شاخص های سلامت و گاز رسانی و آبرسانی روستایی و سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی دولت در بخشهای مختلف مواردی بود که در سال ۹۸ در آذربایجان غربی در زمینه اقتصادی رخ داد.

استاندار آذربایجان غربی افزود: اعتقاد و باور راسخ داریم آنچه در کسب دستاوردهای مثبت اقتصادی استان در سال ۹۸ به وقوع پیوست ماحصل اتحاد و همراهی مردم و همه ارکان استان بوده است. تداوم روند بهبود شاخص های توسعه ای در زمینه سرانه درآمدی، زیرساخت های آموزشی و ورزشی و نیز فرهنگی در گرو همراهی و همدلی همگانی است.

شهریاری گفت: از تلاش و همراهی همه مردم، مدیران و مسئولان، روحانیون،نمایندگان مجلس، نیروهای نظامی و انتظامی، مرزداران و مرزبانان، نیروهای اطلاعاتی، رسانه ها و سازمان های مردم نهاد، کارکنان پرتلاش دستگاه های اجرایی، نخبگان، همه و همه که دل در گرو آبادانی و سربلندی ایران عزیز و استان همیشه سرفراز آذربایجان غربی دارند قدردانی می کنم.

استاندار آذربایجان غربی گفت: ضمن تبریک سال جدید و آرزوی صحت و سلامتی برای یکایک مردم شریف و نجیب آذربایجان غربی، امید آن داریم که با همت جمعی از بحران کرونا و آبادانی قطور نازنین نیز به سربلندی عبور می کنیم و دوباره در مسیر توسعه همه جانبه و متوازن برای این خطه عزیز گام بر می داریم.

کد خبر: ۱۰٬۳۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha