۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
سیلاب ۲۴ میلیارد تومان به نوشهر خسارت زد
فرماندار نوشهر:

سیلاب ۲۴ میلیارد تومان به نوشهر خسارت زد

نوشهر- یزدانی، فرماندار نوشهر میزان خسارت ناشی از سیلاب ماه جاری در شهرستان را ۲۴ میلیارد تومان بیان کرد.

سعید یزدانی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به خسارت ناشی از سیلاب در شهرستان اظهار داشت: سیلاب به تاسیسات زیربنایی شهرستان از جمله در کجور خسارت زده است.

وی برآورد اولیه بروز خسارت را در شهرستان ۲۴ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: این حادثه به بخش راه، تاسیسات زیربنایی، کشاورزی و صنایع خسارت زده است.

وی با اظهار اینکه بخش دامداری و زنبورداری نیز براثر بروز سیلاب دچار خسارت شدند، گفت: دو واحد دامداری در روستای انگاس کامل تخریب شدند و در بخش راه ها به رغم بروز آسیب تلاش کردیم تا در اسرع وقت بازگشایی شود.

یزدانی با عنوان اینکه سیلاب به زیرساخت های راه و ابنیه فنی و آبروها آسیب زده است، افزود: خسارت های بخش های مختلف اعلام شده است و منتظریم اعتبارات درقالب ماده ۱۰  ۱۲ ابلاغ شود.

فرماندار نوشهر با تاکید براینکه مطمئنا اعتبارات تخصیصی میزان خسارت ها را به صورت کامل پوشش نمی دهد، گفت: تجربه نشان می دهد که اگر یک سوم اعتبارات داده شود به همین میزان می توان خسارت ها را جبران کنیم.

وی با تاکید براینکه رویکرد به حوادث باید تغییر یابد، اظهار داشت: به عنوان نمونه دولت در بخش مسکن اعتباری برای جبران خسارت پرداخت نمی کند و باید مسکن روستایی بیمه شود.

کد خبر: ۱۰۳٬۲۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha