۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
ورودی و خروجی تهران از فردا بسته می‌شود
فرماندار تهران:

ورودی و خروجی تهران از فردا بسته می‌شود

فرماندار تهران با بیان اینکه مبادی ورودی و خروجی تهران تا ۵ شهریور بسته می‌شود، گفت: مجوزهای تردد صادر شده از فردا تا ۵ شهریور لغو شده است.

به گزارش بازار، عیسی فرهادی با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی سراسری تا ۳۰ مرداد و منع تردد تا ۵ شهریور افزود: این مصوبه لازم‌الاجراست و هیچگونه مجوزی از فردا صادر نخواهد شد و از مردم عزیز تقاضا داریم برای دریافت مجوز به فرمانداری تهران مراجعه نکنند.

وی گفت: این تصمیم مهم و جدی است و هیچ مجوزی صادر نخواهد شد و همچنین مجوزهایی که پیش از این صادر شده و مربوط به تاریخ‌های اعلام شده از سوی ستاد کروناست قطعا باطل و از درجه اعتبار ساقط است.

فرماندار تهران با تاکید بر تعطیلی تمامی اصناف و پاساژها از روز دوشنبه این هفته (۲۵ مرداد) تا روز شنبه هفته آینده (۳۰ مرداد) افزود: اصناف و پاساژها قطعا تعطیل هستند و هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت و تمامی گروه یک فروشگاه‌ها بجز سوپرمارکت و فروشگاه‌های زنجیره‌ای (مواد غذایی) و میوه فروشی‌ها و قصابی‌ها ۱۰۰ درصد تعطیل هستند.

فرهادی از تعطیلی تمامی بانک‌ها و موسسات مالی و شرکت‌های تا روز شنبه خبر داد و گفت: بانک‌ها به طور رسمی تا شنبه تعطیل هستند و از مردم عزیز تهران می‌خواهیم به مصوبه اخیر که در اجرای آن جدی هستیم، احترام بگذارند و از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

وی گفت: همه مبادی خروجی و وردی تهران بسته است و از ورود و خروج هرگونه خودرو به جز موارد گفته شده جلوگیری خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۳٬۱۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha