۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
بیمه شدگان حتی المقدور از خدمات غیرحضوری استفاده کنند
توصیه سازمان تامین اجتماعی؛

بیمه شدگان حتی المقدور از خدمات غیرحضوری استفاده کنند

مدیر کل تامین اجتماعی فارس گفت: در زمان شیوع ویروس کرونا به بیمه شدگان و بازنشستگان توصیه می کنیم استفاده از خدمات غیرحضوری را جایگزین مراجعه به شعب کنند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، ابراهیم کشاورز افزود : بیمه شدگان تامین اجتماعی که نیاز به صدور دفترچه درمانی دارند می توانند در روزهای تعطیل دوم، سوم، چهارم و دوازدهم فروردین ماه به شعب و کارگزاری های منتخب مراجعه نمایند.

وی افزود: در سایر ایام اداری نوروز، شعب و کارگزاری های تامین اجتماعی فارس کماکان آماده ارایه خدمات بیمه ای به کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران هستند لیکن توصیه می شود بنا به حساسیت روز های اخیر و کنترل بیماری کرونا از مراجعه غیر ضروری به تامین اجتماعی خودداری نمایند و خدمات خود را از طریق سامانه اینترنتی eservices.tamin.ir دریافت و پیگیری نمایند.
کشاورز با اشاره به امکان ثبت غیر حضوری صدور دفترچه درمانی اظهار داشت : افرادی که نیاز مبرم به صدور دفترچه درمانی دارند می توانند از طریق سامانه اینترنتی تامین اجتماعی (eservices.tamin.ir ) در منزل درخواست خود را ثبت نمایند و با مراجعه به شعبه و یا کارگزاری تامین اجتماعی انتخابی و بدون معطلی دفترچه خود را دریافت دارند.
مدیر کل تامین اجتماعی فارس اظهار داشت : بیمه شدگانی که دفترچه آنان تا پایان بهمن ماه اعتبار داشته، این اعتبار تا پایان فروردین ماه تمدید گردیده و نیازی به مراجعه به تامین اجتماعی برای تمدید دفترچه ندارند.

کد خبر: ۱۰٬۳۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha