۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
اشتغالزایی برای ۵ هزار و ۱۵۰ یزدی با حمایت های ستاد فرمان امام
در سال ۱۳۹۹ انجام شد؛

اشتغالزایی برای ۵ هزار و ۱۵۰ یزدی با حمایت های ستاد فرمان امام

یزد- محمد پناه، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) یزد با اشاره به ایجاد ۵ هزار و ۱۵۰ شغل در مناطق محروم یزد گفت: این مشاغل در پنج شهرستان محروم استان ایجاد شده اند.

علی اکبر محمد پناه در گفت وگو با خبرنگار بازار اعلام کرد: در سال گذشته در پنج شهرستان محروم استان شامل بهاباد، بافق، ابرکوه، خاتم و مهریز بیش از هزار و ۷۰۰ طرح اشتغال‌زایی در ستاد اجرایی فرمان امام یزد تصویب شده است.

وی افزود: از برآیند طرح ها پنج هزار و ۱۵۰ نفر با هزینه ۱۴۳ میلیارد تومان که با وام چهار درصدی ارائه شده است مشغول به فعالیت شده اند.  

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام یزد اظهار کرد: مهم‌ترین اصل این برنامه تضمین در خرید محصولات است که موجب ایجاد شغل‌های پایدار و ثابت شده و توسط افراد و شرکت‌های پشتیبان اجرایی می‌شود.

محمدپناه تصریح کرد: پشتیبان‌ها افراد حقیقی یا وابسته به کارآفرینان در شرکت‌ها می‌باشند و فعالیت اصلی این افراد طی ضمانت و قراردادی با ستاد اجرایی فرمان امام بسته می‌شود.  

شایان ذکر است در تمام شهرستان‌های استان تسهیلگرانی که در روستاها و مناطق محروم مشغول وظیفه هستند، افراد جویای کار را مورد بررسی اعتباری قرار داده و به واحدهای عامل برای دریافت تسهیلات معرفی می‌شوند.

کد خبر: ۱۰۳٬۱۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha