۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
عملیات اجرایی پمپاژ فاضلاب فازهای ۸ و ۱۱ به تصفیه خانه پردیس تا تیرماه تکمیل خواهد شد
مدیر عامل شرکت عمران پردیس:

عملیات اجرایی پمپاژ فاضلاب فازهای ۸ و ۱۱ به تصفیه خانه پردیس تا تیرماه تکمیل خواهد شد

پردیس- مدیر عامل شرکت عمران پردیس گفت: عملیات اجرایی پمپاژ فاضلاب فازهای ۸ و ۱۱ به تصفیه خانه پردیس تا تیرماه تکمیل خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری بازار، سید مهدی هدایت در پیام نوروزی خود اظهار داشت: در سالی که گذشت در طرح مسکن مهر، برای حضور شرکت راهسازی عمران ایران از وزارت دفاع و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و با حل مشکلات سازنده فاز ۱۱ و سایر سازندگان در بخش‌های قراردادی و مالی و همچنین حذف بیش از ۳۰ سازنده کم کار و جایگزینی سازندگان توانمند، توانستیم بخش بزرگی از پروژه‌های مسکن مهر را با  امکانات زیربنایی و روبنایی آماده کنیم و بزرگترین افتتاحیه تاریخ مسکن مهر کشور را در شهر جدید پردیس انجام دهیم.

هدایت افزود: در حوزه کارگزاری توانستیم بیش از ۹۸ درصد از قراردادهای پنج برگی مالکان را تحویل دهیم و پرونده انتخاب واحد بیش از ۱۰ هزار نفر باقیمانده را به پایان برسانیم و همچنین موفق به احداث و راه اندازی واحد واگذاری عرصه شدیم که منجر به واگذاری عرصه چندین هزار واحد شد.

وی بیان داشت: در حوزه عمرانی شاهد افتتاح ۱۵ هزار واحد مسکن مهر بودیم که همزمان مابقی پروژه ها در بخش های مختلف به صورت چشمگیر پیشرفت داشته‌اند که نتیجه آن افتتاح ۱۵ هزار واحد دیگر در خردادماه امسال و ۱۰ هزار واحد در شهریور بود و مابقی تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس بیان داشت: در کنار ساخت واحدهای مسکن مهر اقدامات مهم و اساسی در زیرساخت های پردیس انجام شد که شامل پیگیری مترو پردیس که منجر به امضا تفاهم نامه شد و با تجهیز کارگاهی که انجام گرفته، عملیات اجرایی آن امسال شروع خواهد شد.

هدایت در ادامه به تکمیل و راه اندازی ایستگاه پمپاژ فاز ۱۱، تکمیل خطوط انتقال فاضلاب فازهای مسکن مهر، اخذ مجوز تصفیه خانه شماره ۲ پردیس اشاره کرد و عنوان داشت: ادامه عملیات اجرایی پمپاژ فاضلاب فازهای ۸ و ۱۱ به تصفیه خانه موجود پردیس که تا تیرماه تکمیل خواهد شد.

هدایت بیان داشت: تامین روبناها در حوزه های درمانی، آموزشی، فرهنگی، انتظامی و فضای سبز نیز در حال انجام است و آرامستان پردیس هم در مراحل نهایی اخذ مجوزهای قانونی برای تحویل به شهرداری است.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس گفت: ما برای تکمیل پروژه های مسکن مهر پردیس نیاز به پنج هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان منابع مالی داشتیم که خوشبختانه یک هزار میلیارد تومان وام تبصره ای با پیگیریهای‌ انجام گرفته در سال گذشته نهایی شد که مابقی آن هم از اعتبارات شرکت عمران و مانده تسهیلات بانکی و آورده مالکان تامین خواهد شد.

کد خبر: ۱۰٬۳۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha