۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
پرداخت ۹۴ میلیارد ریال تسهیلات برای ۲ طرح روستای بدون بیکار و هر روستا یک صنعت
مدیر صندوق کارآفرینی امید مرکزی به بازار خبر داد

پرداخت ۹۴ میلیارد ریال تسهیلات برای ۲ طرح روستای بدون بیکار و هر روستا یک صنعت

اراک-- مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی از پرداخت ۹۳ میلیارد و ۷۹۶ میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان دراین استان خبرداد.

محمد امامی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: این میزان تسهیلات در سال جاری در قالب ۲۱۷ فقره تسهیلات ضروری و ۴۳ میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال در قالب ۱۰۶ فقره تسهیلات در بخش صنعت پرداخت شد.

 وی با بیان اینکه، بخشی از این منابع مالی نیز در قالب ۴۶۱ فقره تسهیلات در حوزه کشاورزی، امور ضروری، صنعتی و خدمات پرداخت شده است، افزود: تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری درسه رسته صنایع، خدمات و کشاورزی در اختیار متقاضیان قرار گرفت.  

مدیرصندوق کار آفرین امید استان مرکزی، پرداخت تسهیلات در راستای تحقق طرح هر روستا یک محصول را از جمله اقدامات این صندوق به عنوان کرد و گفت: این منابع مالی با هدف حمایت از صنعت قالی بافی در روستای جیریایی شهرستان اراک، کارگاه یخچال سازی روستای دستجرد شهرستان شازند، تریکوبافی در روستای تلخاب شهرستان فراهان، تولید کفش در روستاهای امیرآباد و شیرین آباد شهرستان فراهان، توسعه کارگاههای منبت کاری و تولید مبل روستای سمقاور شهرستان کمیجان و تولید پرورش گل محمدی در روستای امیرآباد شهرستان محلات پرداخت شد.

 امامی همچنین، اجرای طرح روستای بدون بیکار با هدف صنعتی سازی روستاها، افزایش توانمندی سازی و ریشه کنی بیکاری در روستاها را، از دیگر اقدامات صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی برشمرد.

کد خبر: ۱۰۳٬۰۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha