۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
سازمان هواپیمایی کشوری آمار وزارت بهداشت را اصلاح کرد

سازمان هواپیمایی کشوری آمار وزارت بهداشت را اصلاح کرد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با رد آمار وزیر بهداشت در خصوص میزان پروازهای ورودی به مشهد مقدس گفت: در زمان ۸ روز مورد اشاره وزیر بهداشت ۴۴۶ پرواز داخلی و بین‌المللی به مشهد مقدس انجام شده است.

به گزارش بازار، محمدحسن ذیبخش افزود: در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۹ مرداد تعداد ۴۰۲ پرواز داخلی، ۴۴ پرواز بین‌المللی و جمعا ۴۴۶ پرواز داخلی و بین‌المللی به مشهد مقدس انجام شده است.

وی افزود: پیرو مصاحبه جناب آقای دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت در خصوص تعداد پرواز انجام شده به مشهد مقدس در ۸ روز، برای تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رساند در بازه زمانی روز ۱۲ مرداد تا ساعت ۲۴ مورخ ۱۹ مردادماه تعداد ۴۰۲ پرواز داخلی و ۴۴ پرواز خارجی به مقصد مشهد مقدس انجام شده است.

وی گفت: سازمان هواپیمایی کشوری از زمان شیوع ویروس کرونا ضمن تبعیت از تمامی دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا، نظارت سختگیرانه‌ای بر اجرای دستورالعمل‌ها توسط شرکت‌های هواپیمایی داشته است کما اینکه در برهه زمانی گسترش این ویروس در استان خوزستان، با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا، ضمن کاهش حداکثری تعداد پروازها، داشتن تست منفی PCR را برای مسافرین پروازهای ورودی و خروجی آن استان الزامی کرد.

ذیبخش افزود: همچنین این سازمان از تاریخ ۲۰ مرداد ماه بر اساس دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا تعداد پروازها به مشهد مقدس را ۵۰ درصد کاهش داده و در صورت ابلاغ هر دستورالعملی از جانب ستاد مقابله با کرونا، ضمن ابلاغ به شرکت‌های هواپیمایی بر رعایت آن نظارت خواهد کرد.

کد خبر: ۱۰۲٬۹۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha