۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
 ۳۲۷ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیلاب مازندران تخصیص یافت
رئیس سازمان مدیریت مازندران:

۳۲۷ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیلاب مازندران تخصیص یافت

ساری- غلامی راد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت سیلاب اخیر به استان ابلاغ شده است.

مفید غلامی راد در گفتگو با خبرنگار بازار بااشاره به اینکه تاکنون ۲۵۴ میلیارد تومان اعتبارات نقدی به استان ابلاغ شده است، گفت: در مجموع هزار و ۲۳۱ میلیارد تومان اعتبارات به استان تخصیص داده شد که اغلب به صورت اسنادی است.

وی اظهار داشت: متاسفانه تاکنون به دلیل وضعیت نقدینگی خزانه، پرداخت حقوق نیروهای طرحی با تاخیر مواجه شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اشاره به خسارت ناشی از سیلاب اخیر گفت: ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت ناشی از سیلاب ابلاغ شده است و فرایند تخصیص آن در شورای مدیریت بحران در حال انجام است.

غلامی راد یادآور شد: همچنین ۲۰۰ میلیارد تومان پیرو سفر سال قبل معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شده است و این اعتبار علاوه بر ردیف های ملی بوده که ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: همچنین برای پاداش افرادی که سال قبل بازنشسته شدند، ۵۶ میلیارد تومان برآورد اعتبار شده بود و امیدواریم در شرایط سخت مالی، پاداش بازنشستگان را پرداخت کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: امسال در جدول قانون بودجه از محل اعتبارات تبصره ۱۴ برای محرومیت زدایی اعتباراتی درنظر گرفته شده است و رویکرد به محرومیت زدایی دقیق تر شده است و سهم مازندران با توجه به شاخص های محرومیت زدایی ۵۰۳ میلیارد تومان است.

کد خبر: ۱۰۲٬۷۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha