۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
اختلال گران بازار مرغ قزوین ۷ میلیارد جریمه شدند
مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین:

اختلال گران بازار مرغ قزوین ۷ میلیارد جریمه شدند

قزوین- محمدی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: ایجاد کنندگان اختلال در بازار مرغ قزوین با حکم مراجع قضایی ۷ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان جریمه شدند.

هوشنگ محمدی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: از ابتدای امسال با شدت یافتن مشکلات حوزه تولید در زمینه مرغ و حضور دلالان دربازار شاهد بروز مشکلات متعدد برای مردم و کمبود این کالای اساسی بودیم، که اهمیت نظارت بر بازار را دو چندان کرده بود.

وی بیان کرد: در این مدت به موازات این که مسئولین در تلاش بودند تا با مدیریت میزان تولید و عرضه مرغ  در بازار شرایط را برای دسترسی مردم بهبود دهند ما نیز تلاش کردیم تا با نظارت دقیق در بازار از حضور دلالان و ایجاد اختلال و هرج و مرج جلوگیری کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی استان قزوین در این مدت به صورت شبانه روزی پای کار بودند و هر گونه فروش خارج از شبکه، گران فروشی و کم فروشی را گزارش کردند.

محمدی گفت: در این مدت ۳۸۹ پرونده تخلف صنفی در این حوزه تشکیل شد که در هایت با بررسی دقیق برای ۳۱۴ مورد رای نهایی صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت متخلفین این حوزه ۷ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان جریمه شدند و برخی از واحدها تذکر دریافت کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: در شرایطی که مردم استان قزوین برای تامین مرغ با مشکل مواجه هستند، اجازه خروج مرغ از استان را نمی دهیم و در این مدت نیز بارها اعلام شده است که توزیع مرغ قزوین خارج از شبکه در سایر استان ها مصداق قاچاق بوده و تخلف قانونی به همراه خواهد داشت.

کد خبر: ۱۰۲٬۷۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha