۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
۳۹۰ میلیارد ریال برای احداث و تکمیل سدهای مازندران ابلاغ شده است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:

۳۹۰ میلیارد ریال برای احداث و تکمیل سدهای مازندران ابلاغ شده است

ساری- غلامی راد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران از تخصیص ۳۹۰ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی برای مطالعه،احداث و تکمیل سدهای استان خبر داد.

مفید غلامی راد در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به ابلاغ ۳۹۰ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای برای پروژه های سدهای استان اظهار داشت: از این میزان ۱۷۰ میلیارد ریال برای مطالعه، احداث سدهای لاستکی، ۱۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل سدهای انحرافی تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه برای تکمیل سدهای انحرافی کشکو، اشتو، هردوآبرود، عسلسر و کنس رود ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار ابلاغ شده است، افزود: همچنین برای مطالبات دیوار سازی و ساماندهی رودخانه های پلطان، تیرم و دوآب ۴۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

وی به اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل جاده های ساحلی و پروژه های عمران شهری امیرکلا اشاره و اضافه کرد: ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کنارگذر عباس آباد نیز ابلاغ شده است.

غلامی راد اعتبار ابلاغ شده تعریض و آسفالت بلوار کوهی خیل را ۲۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: ۲۰ میلیارد ریال نیز برای تکیمل مصلی های چالوس، نوشهر و بابل اختصاص داده شده است.

کد خبر: ۱۰۲٬۵۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha