۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
رصد هوشمند توزیع گوشت مرغ توسط شرکت پست
مدیرعامل شرکت ملی پست ایران اعلام کرد

رصد هوشمند توزیع گوشت مرغ توسط شرکت پست

سبحانی فر، مدیرعامل شرکت ملی پست از رصد هوشمند توزیع و ارسال گوشت مرغ به فروشندگان از مبدا تا مقصد خبر داد.

به گزارش بازار، رمضانعلی سبحانی فر گفت: طرح ارسال کالا یا محموله‌های پستی این گونه است که از این پس طبق قرارداد بسته شده به صورت هوشمند از نقطه‌ای که مرغ توزیع می‌شود تا مقصد به صورت آنلاین رصد می‌شود.

وی گفت: اطلاعات در سامانه جامع الکترونیک ثبت می‌شود به صورتی که حتی اگر خودروی حمل توزیع مرغ از یک نقطه به نقطه دیگر در حال حرکت باشد اطلاعات حرکت آن کاملا هوشمندانه رصد و ثبت خواهد شد.

سبحانی فر ادامه داد: در این نحوه ارسال مرغ؛ ناوگان و نیروی انسانی شرکت ملی پست به هیچ عنوان درگیر نمی‌شود بلکه تردد خودروها به صورت هوشمندانه رصد می‌شوند و در هر مرحله تایید آن گرفته می‌شود که با چه وزنی و چه حجمی در کدام منطقه مرغ توزیع شده و خودرو در کدام منطقه در حال حرکت است.

مدیرعامل شرکت ملی پست تصریح کرد: فقط فروشندگان در نقطه پایانی از کشتارگاه درخواست خود را در سامانه ثبت می‌کنند و روند تایید ماشین‌ها توسط سازمان دامپزشکی صورت می‌گیرد و ما هیچ دریافت و تقاضایی نداریم بلکه درخواست‌ها از همان مبدا در کشتارگاه در سامانه ثبت می‌شود.

سبحانی فر تاکید کرد: ما تنها مسئولیت رصد انتقال و توزیع مرغ‌ها را داریم، ناگفته نماند این موضوع تنها برای مرغ نیست بلکه بقیه کالاها نیز از جمله توزیع جوجه‌های یک روزه را نیز در بر می‌گیرد و منتظر قرارداد با وزارت جهاد کشاورزی هستیم.

کد خبر: ۱۰۲٬۵۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha