۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
مشکلات فعالان اقتصادی و موانع تولید توسط رسانه ها شفاف بیان شود
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

مشکلات فعالان اقتصادی و موانع تولید توسط رسانه ها شفاف بیان شود

زنجان- رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: باید مشکلات فعالان اقتصادی، مسائل اقتصادی و موانع تولید و توسعه سرمایه گذاری توسط رسانه ها در استان به خوبی بیان و منکعس شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علی یگانه‌فرد به همراه چند نفر از فعالین اقتصادی استان ظهر دوشنبه به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر نمایندگی رسانه بازار در زنجان با بیان اینکه «بازار» به عنوان یک رسانه اقتصادی نقش موثری در توسعه اقتصادی استان دارد، گفت: باید این رسانه مشکلات استان را به درستی منعکس کرده و حس مطالبه گری را تقویت کند. 

وی با بیان اینکه استان زنجان در خصوص مطالبه گری مشکل دارد، اظهار کرد: باید مشکلات فعالان اقتصادی، مسائل اقتصادی و موانع تولید و توسعه سرمایه گذاری توسط رسانه ها در استان به خوبی بیان و منکعس شود ولی مشکلات آن طور که باید و شاید به خوبی بیان نشده و مسئولان از انتقادها ناراحت نشوند و گوش شنوا برای شنیدن مشکلات فعالین اقتصادی داشته باشند. 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: همه مسئولان و خبرنگاران باید توجه داشته باشند که اقدامات آنان باید برای رضایت همه مردم باشد و صادقانه مشکلات اقتصادی را بیان کنند. 

یگانه فرد تاکید کرد: مشکلاتی که اتاق بازرگانی در تعامل با بخش‌های مختلف احصا می‌کند توسط رسانه‌ها منعکس می‌شود تا پررنگ شده و مسئولان هم پیگیر حل این مشکلات باشند. 

وی با بیان اینکه خبرنگاران یکی از ارکان دموکراسی هر جامعه‌ای هستند، ابراز داشت: توسعه جامعه به مطالبه‌گری مردم و انتقاد منصفانه خبرنگاران بستگی دارد. 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان تصریح کرد: رسانه‌ها باید واقعیت را آن‌گونه که هست بیان کنند تا مشکلات در جامعه مشاهده و حل شود. 

کد خبر: ۱۰۲٬۵۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha