۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
غرفه‌های عرضه ماهی و تزئینات نوروزی در قم جمع‌آوری شد
برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا؛

غرفه‌های عرضه ماهی و تزئینات نوروزی در قم جمع‌آوری شد

قم - مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره‌بار و سامان‌دهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: توجه به درخواست شهروندان و تصمیم ستاد بحران و در راستای رعایت بهداشت جامعه، تصمیم بر این شد که غرفه‌های عرضه ماهی و تزئیات نوروزی از سطح شهر قم جمع‌آوری شوند.

به گزارش بازار به نقل از شهرداری قم، علیرضا مظفری با اشاره به راه‌اندازی ۱۰ غرفه عرضه ماهی و تزئیات نوروزی در سطح شهر، اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا ویروس و امکان وجود خطر برای سلامت و بهداشت عمومی این غرفه‌ها با محدودیت در سطح شهر ایجاد شده اما در راه‌اندازی همین تعداد اندک نیز با دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان هماهنگی صورت گرفت و مجوزهای لازم اخذ شد.

وی با اشاره به رعایت تمام نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های لازم در راه‌اندازی و فعالیت این غرف، تصریح کرد: امکانات و اقلام موجود در این غرف به صورت مستمر ضدعفونی شده و نکات بهداشتی برای حفظ سلامت عمومی به طور کامل رعایت می‌شده است.

مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره‌بار و سامان‌دهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به درخواست‌های مکرر مردم و ابراز نگرانی در خصوص خطرات این غرفه‌ها برای سلامت جامعه و وجود تجمع در مقابل آنها، خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست شهروندان و تصمیم ستاد بحران و در راستای رعایت بهداشت جامعه، تصمیم بر این شد که این غرف تا پنج‌شنبه کار خود را پایان داده و از سطح شهر جمع‌آوری شوند.

مظفری بیان کرد: مهم‌ترین اصل و اولویت در فعالیت‌های شهرداری و سازمان میادین حفظ سلامت و بهداشت عمومی است و این اقدام در همین راستا صورت می‌گیرد.

کد خبر: ۱۰٬۲۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha