۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴
کالاهای تولید شده در استان قزوین به صورت دقیق آزموده می‌شود
مدیرکل استاندارد قزوین:

کالاهای تولید شده در استان قزوین به صورت دقیق آزموده می‌شود

قزوین-مدیرکل استاندارد قزوین گفت: در دنیای امروز تضمین کیفیت از مهم ترین نیازهای مشتریان از تولید کنندگان است که از این رو کالاهای تولید شده در استان قزوین به صورت دقیق آزموده می شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، سیروس صارمی عصر امروز در بازدید از واحدهای صنعتی استان قزوین که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون ۹۰۸ فقره آزمون کیفیت از کالاهای تولید شده در استان قزوین انجام شده چرا که تضمین کیفیت و سلامت تولیدات برای مردم از مهم ترین محورهاست.

وی بیان کرد:همچنین در این مدت ۸۳۱ فقره نمونه برداری از کالاهای تولید شده در استان قزوین انجام شده است تا مطالبقت نمونه ها با استانداردها مورد ارزیابی قرار گیرد.

مدیر کل استاندارد قزوین گفت: بخش قابل توجهی از تولیدات استان قزوین در خارج از استان و بخشی در خارج از مرزها مورد استفاده قرار میگیرد و تضمین دائمی کیفیت با برگزاری دوره ای آزمون های کیفی و نمونه برداری از کالاهای تولید شده اتفاق می افتد، چرا که معتقدیم ممکن است در طی زمان برخی از شاخص های کیفیت در تولیدات افت پیدا کند که این از نظر ما پذیرفتنی نیست.

صارمی گفت: صنایع و واحدهای تولیدی مشمول نشان استاندارد به صورت مرتب از سوی کارشناسان و بازرسان ما مورد ارزیابی و نظارت هستند و اجازه نمیدهیم اجناس و کالاهای بی کیفیت وارد بازار شود.

کد خبر: ۱۰۲٬۳۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha