۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
۳۴ هزار فقره بازرسی تنظیم بازار در قزوین انجام شده است
رئیس سازمان صمت استان قزوین:

۳۴ هزار فقره بازرسی تنظیم بازار در قزوین انجام شده است

قزوین-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: از ابتدای امسال ۳۴ هزار فقره بازرسی تنظیم بازار از مراکز عرضه مواد غذایی و کالاهای اساسی مردم انجام شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، عزیزالله افضلی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: تامین کالاهای اساسی مردم نظیر مرغ، روغن و برخی دیگر از کالاهای مصرفی از ابتدای امسال با ورود دلالان به بازار قدری با مشکل مواجه شد که لزوم نظارت بر بازار و انجام بازرسی های مرتبط با بیش از گذشته کرده است.

وی بیان کرد: در این مدت در کنار تامین مواد غذایی و کالاهای اساسی مردم و ارائه به فروشگاه ها و مراکز خرید تلاش کردیم تا با بازرسی های متعدد از مراکز عرضه خرده و کلی این مواد غذایی، انبارها و سردخانه ها از احتکار مواد غذایی و تخلفات در این حوزه جلوگیری کنیم.

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: در این ۳۴ هزار فقره بازرسی انجام شده بیش از ۳ هزار متخلف شناسایی و پرونده های بازرسی برای آنها تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع شدند.

افضلی افزود: همچنین در این مدت بیش از ۱ هزار و ۶۴۷ مورد گزارش مردمی در خصوص تخلفات واحدهای مختلف صنفی در استان قزوین ثبت شد که نشان از همراهی مردم با دستگاه های نظارتی دارد و توانستیم با کمک مردم متخلفین در این حوزه را شناسایی کنیم.

وی گفت: ۱۲۰ بازرس رسمی استان قزوین در این مدت به صورت تمام وقت به بررسی بازارها پرداخته و همه مواد از تخلفاتی که مردم گزارش کرده بودند به صورت دقیق مورد بررسی قرار گفت.

کد خبر: ۱۰۲٬۳۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha