۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
 ایمن سازی نقاط پر تصادف در زنجان به اعتبارات زیادی نیاز دارد
مدیرکل راهداری زنجان:

ایمن سازی نقاط پر تصادف در زنجان به اعتبارات زیادی نیاز دارد

زنجان-علی اکبری، مدیرکل راهداری زنجان گفت: طی سال گذشته ۱۰۵ نقطه حادثه خیز و پرحادثه در استان زنجان شناسایی شده و ایمن سازی نقاط پر تصادف به اعتبارات زیادی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالحسین علی اکبری ظهر یکشنبه به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر رسانه بازار از انعکاس اخبار و گزارش توسط بازار در استان تقدیر کرد و گفت: این رسانه به صورت تخصصی مشکلات حوزه راه را بیان می کند.

وی بر لزوم تقویت بیشتر همکاری بازار با راهداری استان تاکید کرد و ابراز داشت: این همکاری باعث معرفی ظرفیت ها و توسعه زیرساخت های حمل و نقل  جاده ای استان می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان به ایمن سازی نقاط حادثه خیز در استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: هر سه یا چهار سال آمار نقاط حادثه خیز در استان به روز می شود و طی سال گذشته ۱۰۵ نقطه حادثه خیز و پرحادثه در استان شناسایی شده است. 

علی اکبری با بیان اینکه ایمن سازی ۱۱ نقطه پر تصادف در استان طی سال گذشته در دستور کار قرار گرفت، تاکید کرد: عملیات اجرایی ۹ نقطه آغاز شده و رو به اتمام است و امسال به بهره برداری می رسند. 

وی ابراز داشت: ۱۱نقطه پر تصادف که سال ۹۶  با همکاری پلیس راه شناسایی شده بود امسال ایمن سازی آنها تمام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان تصریح کرد: نصب روشنایی، علایم و تابلوهای هشدار دهنده معابر برون‌شهری، تونل‌ها و همچنین ایمن سازی نقاط پرتگاهی و نصب حفاظ ایمنی، تعریض، اصلاح هندسی راهها  از جمله  اقدامات صورت گرفته برای آشکارسازی نقاط پر تصادف در جاده های زنجان است.

علی اکبری بر تخصیص اعتبار زیاد  برای ایمن سازی جاده های استان اشاره کرد و گفت: در زمینه تأمین اعتبار مشکل داریم و توجه به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز باعث کاهش تصادفات در جاده‌های استان زنجان می‌شود.

کد خبر: ۱۰۲٬۳۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha