۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳
«تلیسمان» به زودی فیس لیفت می‌شود
همکاری رنو و سامسونگ

«تلیسمان» به زودی فیس لیفت می‌شود

رنو با همکاری شرکت سامسونگ در تلاش است که تا پایان سال جاری فیس لیفتی از «تلیسمان» را عرضه بازار کند.

بازار؛ گروه خودرو: یکی از محصولات پر فروش و محبوب بازارهای جهانی از شرکت خوردوسازی رنو، تلیسمان است. این محصول در سال ۲۰۱۵ با طراحی جدید و اسپرت توانست در میان سدان‌های سایز متوسط جایگاه ویژه‌ای در بازارهای جهانی برای خود فراهم آورد. این محصول با انواع پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی توسط رنو به بازار عرضه شده است. یکی از موتورهای قدرتمند نصب شده برای تلیسمان یک پیشرانه چهار سیلندر ۱.۸ لیتری توربوشارژر است. این موتور را با کد MR شناسایی می‌شود که قدرتمندترین پیشرانه رنو برای تلیسمان در حال حاضر است.

در موتور MR به دلیل طراحی و تعبیه سیستم توربوشارژر سیستم پاشش سوخت مستقیم، گشتاور و قدرت بالایی در اختیار سرنشین قرار می‌گیرد. این موتور ۱.۸لیتری توربوشارژ حداکثر ۲۴۴ اسب‌بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتون‌متر گشتاور را تولید می‌کند. شرکت خودروسازی رنو  این مدل از تلیسمان را برای بازار کره جنوبی و کشورهای حاشیه خلیج فارس است.

هرچند که تاکنون رنو برای تولید نسل جدید تلیسمان اقدامی نکرده است، اما آنطور که به نظر می‌رسد، این شرکت خودروساز با همکاری شرکت سامسونگ در تلاش است که تاپایان سال جاری فیس لیفتی از تلیسمان را عرضه بازار کند. احتمالا بیشتر قطعات الکترونیکی و الکتریکی این خودرو را سامسونگ تامین کند.

کد خبر: ۱۰۲٬۱۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha