۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
خروجی جلسات ستاد تسهیل باید مشهود و قابل لمس باشد
معاون وزیر کشور در گفتگو با بازار:

خروجی جلسات ستاد تسهیل باید مشهود و قابل لمس باشد

قزوین- دین پرست، معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: خروجی جلسات ستاد تسهیل باید در استان ها مشهود و قابل لمس باشد و تصمیماتی گرفته شود که مسیر تولید را هموارتر کند.

بابک دین پرست در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امروز مهم ترین ماموریت مدیران در همه سطوح تسهیل در روند تولید و تسهیل‌گری است از این رو جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به عنوان مرکز اصلی تصمیم گیری در خصوص حمایت از تولید کننده و فرآیندهای تولیدی مرتبط باید بتواند خروجی موثر و قابل لمس ارائه دهد.

وی گفت: برگزاری مستمر این جلسات از سوی مدیران در سطوح کلان پیگیری می شود و مدیران استانی وظیفه دارند در برگزاری این جلسات با تمام توان اقدام کنند، چرا که مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی در هر استانی قابل پیگیری و رفع است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: هیچ تولید کننده ای امروز نباید برای تامین مواد اولیه واحد خود را تعطیل کند و مدیران استانی وظیفه دارند واحدهایی که در این خصوص دچار مشکل هستند را شناسایی و برای تامین مواد اولیه این واحدها رایزنی کنند.

دین پرست گفت: طی چند سال گذشته ظرفیت های قانونی خوبی برای حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان ایجاد شده است که به کارگیری این ظرفیت های قانونی در دستان استانداران و مسئولان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است که لازم الاجرا کردن مصوبات این ستاد از این ظرفیت های قانونی است.

وی در پایان گفت: رفع مشکلات واحدهای صنعتی فعال در نهایت به احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل منتهی می شود و می تواند به روان سازی در امور تولید در استان منتهی شود.

کد خبر: ۱۰۱٬۹۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha