۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
آغاز عملیات عمرانی شبانه برای تعریض معابر پرترافیک در آمل
شهردار آمل خبر داد

آغاز عملیات عمرانی شبانه برای تعریض معابر پرترافیک در آمل

آمل- شهردار آمل گفت: با همکاری شهروندان و سپاه کربلا تعریض شبانه خیابان های آفتاب ۲۷ و ۲۹ به ارزش تقریبی ۶۵۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

به گزارش بازار، سید حمید هاشمی اظهار داشت: با همکاری شهروندان آملی و تعامل سپاه کربلای مازندران، در راستای کاهش ترافیک مراکز اصلی تردد در شهر آمل و با پایان تعریض خیابان دفاع مقدس آفتاب ۲۷( بانک خون) و آفتاب ۲۹، به ارزش تقریبی ۶۵۰ میلیارد ریال، مساحت ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع آزادسازی و به معابر شهری اضافه شد.

وی افزود: از بامداد امروز تعریض خیابان آفتاب ۲۷ (بانک خون) با حضور شهردار، رئیس شورا و همکاران اجرایی واحد فنی، عمران و طراحی و نظارت شهرداری، تعریض این خیابان آغاز شد و تا هفته آینده به پایان می‌رسد.

هاشمی شهردار آمل با اشاره به برگزاری جلسه روز گذشته با فرمانده سپاه کربلای مازندران در رابطه با آزادسازی مسیرهای جنب سپاه آمل بیان کرد: با تعامل و همکاری ارزشمند هر دو مجموعه، بخشی از ترافیک خیابان امام خمینی (ره) و خیابان طالقانی آمل در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با پایان تعریض خیابان دفاع مقدس آفتاب ۲۷ و آفتاب ۲۹ دو هزار مترمربع به معابر شهری آمل افزوده شد، بیان کرد: با تعریض و آزادسازی این مسیرها اتصال و دسترسی خودروها به خیابان‌های امام خمینی (ره) و طالقانی آسان‌تر شده و تأثیر فراوانی در کاهش و روان سازی ترافیک این محور خواهد داشت.

وی با اشاره با اینکه برنامه جامع کاهش ترافیک خیابان‌ها و مراکز اصلی تردد شهر آمل اجرایی شده است، بیان کرد: کاهش ترافیک و پیاده محور کردن هسته مرکزی با رویکرد افزایش رفاه شهروندان و برخورداری از فضای سالم و با نشاط در این حوزه صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه با اجرای کامل این پروژه‌ها بخش‌های مهمی از ترافیک در نقاط پردد شهر آمل رفع می‌شود، بیان کرد: شهرداری آمل برای اجرا و به ثمر رسیدن پروژه‌ها به همکاری و صبوری شهروندان نیاز دارد.

کد خبر: ۱۰۱٬۸۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha