۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹
یک کارگر در حادثه معدن تموزائه دامغان فوت کرد
ساعتی قبل؛

یک کارگر در حادثه معدن تموزائه دامغان فوت کرد

دامغان- صالحی، رئیس صمت دامغان ضمن تائید حادثه در معدن تموزائه دامغان نزد بخش خصوصی، گفت: یک کارگر در این حادثه جان خود را از دست داده است.

حمید رضا صالحی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن تائید حادثه معدن در منطقه تموزائه دامغان، تاکید کرد: این حادثه در معدنی متروک رخ داد که دارای تهویه مناسب نبود و لذا گاز گرفتگی و گرفتار شدن در معدن سبب شد تا علی رغم اعزام نیروهای امدادی از البرز شرقی و هلال احمر، نجات یک کارگر بی نتیجه بماند.

وی با بیان اینکه کارگر فوت شده از اتباع بوده و نام و نام خانوادگی وی، علی جعفری اهل کشور افغانستان عنوان شده است، افزود: جستجو برای یافتن پیکر این معدنچی سه ساعت به طول انجامید.

رئیس صمت دامغان گفت: کارگر مذکور گویا بدون هماهنگی بهره بردار معدن وارد تونل شده و حادثه برای وی پیش آمده است اما بررسی‌های بیشتر بر روی این حادثه ادامه دارد.

معدن زغال‌سنگ تموزائه واقع در منطقه طالو روستای طاق دامغان واقع است.

این چندمین بار است که حوادث معدن در همین ماه‌های اخیر جان کارگران را می‌گیرد که نمونه آن اردیبهشت ماه و جان باختن دو کارگر در طزره بود که نشان می‌دهد معادن استان سمنان متأسفانه ایمن نیستند و مسئولان نیز برای این امر اقدامی در خور انجام نمی‌دهند.

کد خبر: ۱۰۱٬۷۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha