۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
توسعه شرکتهای دانش بنیان باعث اشتغالزایی ۱۰ هزار نفری در زنجان می شود
رئیس پارک علم و فناوری زنجان:

توسعه شرکتهای دانش بنیان باعث اشتغالزایی ۱۰ هزار نفری در زنجان می شود

زنجان- مرادخانی، رئیس پارک علم و فناوری زنجان از فعالیت ۷۰ شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری استان زنجان خبر داد و گفت: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان باعث ایجاد ۱۰ هزار شغل در استان می شود. 

داوود مراد خانی در گفتگو با خبرنگار بازار از فعالیت ۷۰ شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری استان زنجان خبر داد و گفت: تعداد این شرکت‌ها در استان رو به رشد است. 

وی از انعقاد تفاهم‌نامه بین پارک علم و فناوری استان و شرکت نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین زنجان خبر داد و اظهار کرد: در راستای تجاری‌سازی فعالیت‌های فناورانه این تفاهم نامه امضاء شد. 

رئیس پارک علم و فناوری زنجان با بیان اینکه نرخ رشد تعداد شرکت‌های دانش بنیان در زنجان بیش از سایر استان‌ها است، گفت: توسعه در هر جامعه‌ای منوط به توسعه فناوری و گسترش پارک‌های علم و فناوری است و در استان باید به فناوری‌های نوین بیشتر بهاء داده شود.

مراد خانی بر لزوم توسعه و گسترش فرهنگ بهره وری و ارتقای ارزش‌افزوده در استان زنجان تأکید کرد و ابراز داشت: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان باعث ایجاد ۱۰ هزار شغل در استان می شود. 

وی با بیان اینک تکمیل اکوسیستم دانش‌بنیان در گرو تولید محصول تجاری‌سازی شده است، تصریح کرد: توسعه فرهنگ کارآفرینی در بخش علوم دانش‌بنیان نیازمند توجه و حمایت مسئولان است. 

رئیس پارک علم و فناوری زنجان با بیان اینکه پارک علم و فناوری در استان زنجان آمادگی لازم برای تجاری‌سازی ایده نخبگان را دارد، گفت: توجه و توسعه شرکت های دانش‌بنیان زمینه‌ساز رسیدن به اقتصاد مقاومتی است. 

کد خبر: ۱۰۱٬۷۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha