۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
بالا بودن ریسک در بازار رمز ارز؛ مردم بدون آموزش ورود نکنند
کارشناس ارز دیجیتال:

بالا بودن ریسک در بازار رمز ارز؛ مردم بدون آموزش ورود نکنند

لرستان- محمدی، کارشناس ارز دیجیتال گفت: مردم بدون آموزش و مشورت با کارشناسان، وارد بازار رمز ارز نشوند چون میزان ریسک در این بازار به مراتب بیشتر از بورس است.

سپهر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: به طور کلی میزان ریسک در بازار رمز ارز بسیار بالاتر از بازار بورس است چون نظارتی که دولت بر بازار بورس دارد در بازار رمز ارز ندارد همچنین دستکاری قیمت در بازار رمز امکان‌پذیر است در حالی که در بازار بورس امکان پذیر نیست؛ از طرفی ریسک هک شدن  توسط صرافی‌های خارجی و.... نیز وجود دارد.

وی افزود: البته باید در نظر داشت که هر چه ریسک بالاتر باشد پاداش آن هم بیشتر است ولی به هیچ عنوان به مردم پیشنهاد نمی‌کنم که بدون مشورت کارشناسان به این بازار وارد شوند و باید با کارشناسان تخصصی این حوزه که ثابت شده هستند مشورت کنند؛ به هر حال بیت کویین یک رمز دارایی بین‌المللی است و تمامی اتفاقاتی که در سطح جهان رخ می‌دهد بر قیمت‌ آن تأثیرگذار است.

کارشناس ارز دیجیتال عنوان کرد: همانطور که در حال حاضر گوشی‌های هوشمند در دسترس همه افراد است پیش‌بینی می‌کنیم رمزارزها نیز در آینده همه گیر شوند ولی اینکه کدام رمز ارز باشد و به چه شکلی باشد، در آینده مشخص می‌شود؛ حتما افراد با چشم باز و دانش و آگاهی وارد این موضوع شوند و به صرف اعتماد به دیگری و توصیه دیگران به این حوزه ورود نکنند و سعی کنند حتما آموزش ببینند.

کد خبر: ۱۰۱٬۶۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha