۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
ارتقای چشمگیر ظرفیت های تولید کشور در ایام اخیر
رئیس سازمان غذا و دارو مطرح کرد:

ارتقای چشمگیر ظرفیت های تولید کشور در ایام اخیر

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو در جلسه مشترک با معاونین وزارت صمت گفت: صمیمانه از تلاش های همکاران خود در وزارت صنعت، معدن و تجارت هم به لحاظ فعالیت فوق العاده ای که در جهت تامین و هم در استفاده از ظرفیت های تولید داخل اقلام بهداشتی انجام داده اند، تشکر ویژه دارم.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، محمد رضا شانه ساز گفت: همه مسئولان وزارت صمت، اعم از شخص وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونین و مدیران این مجموعه بزرگ، دوشادوش مسئولان و ارکان وزارت بهداشت و درمان در مقابله با این بیماری قدم برداشته اند.

وی اضافه کرد: قدم بزرگی که امروز برداشته شد و تقبل همه هزینه های محموله وارداتی شامل ۹ میلیون ماسک سه لایه، ۲ میلیون ماسک n۹۵ و همچنین ۱۰۰ هزار لباس پزشکی، توسط سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، بسیار ارزشمند است و در این شرایط می تواند کمکی کاملا کارساز در روند فعالیتی مراکز درمانی کشور باشد.

شانه ساز تصریح کرد: البته این روزها همه تلاش ها و پیگیری های هر دو وزارتخانه صمت و بهداشت بر محور تامین نیازهای بهداشتی کشور از محل تولیدات داخلی استوار بوده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه شاهد آن هستیم که در سال رونق تولید و به ویژه در یک ماه اخیر، هم در بخش تولیدات موجود و هم سایر حوزه هایی که قابلیت تبدیل خطوط تولید بوده، گام های موثری برداشته شده و علاوه بر وزارت صمت، وزارت بهداشت نیز سعی کرده است موانع موجود را به سرعت رفع نماید تا روند کار به صورت حداکثری تسهیل شود.

معاون وزیر بهداشت گفت: در این مدت تلاش شده است صدور مجوزها حداکثر یک روزه انجام شود تا ظرفیت های تولید کشور ارتقای چشمگیری داشته باشد.

با توجه به شوک تقاضا در برخی اقلام، نیازمند واردات بودیم که این امر در حال انجام است.

کد خبر: ۱۰٬۱۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha