۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
احکام «فوق العاده ویژه معلمان» با حقوق مرداد پرداخت می‌شود
رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش:

احکام «فوق العاده ویژه معلمان» با حقوق مرداد پرداخت می‌شود

سلیمان زاده، رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: احکام «فوق العاده ویژه معلمان» اصلاح و در سقف مصوب از ابتدای امسال محاسبه و با حقوق مرداد پرداخت می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از وزارت آموزش و پرورش، رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش با اعلام این خبر گفت: احکام «فوق العاده ویژه معلمان» اصلاح و در سقف تعیین شده در مصوبات، از ابتدای امسال محاسبه و با حقوق مرداد پرداخت خواهدشد.

ناصر سلیمان زاده اظهار داشت: با پیگیری مجدانه مقام عالی وزارت و موافقت آقای نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، احکام «فوق العاده ویژه معلمان» در سقف تعیین شده در مصوبات مذکور، اصلاح و مابه التفاوت آن از ابتدای امسال محاسبه و با حقوق مرداد، پرداخت خواهد شد.

وی افزود: پیش از این، «فوق العاده ویژه معلمان» تحت عنوان «رتبه بندی» پرداخت می‌شد و از این پس براساس «سنوات خدمت» پرداخت خواهد شد.

سلیمان زاده علت تأخیر در اجرای این مصوبه را مغایرت‌های قانونی موجود در مجوز صادرشده از سوی سازمان برنامه و بودجه دانست و افزود: با پیگیری‌های مجدانه‌ای که برای رفع موانع اجرایی این مصوبه در چند روز اخیر از سوی وزیر صورت گرفت، خوشبختانه مغایرت‌ها مرتفع شد و پیگیری‌ها به نتیجه مطلوب رسید.

کد خبر: ۱۰۱٬۵۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • م IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      0 0
      اینکه حق تضییع شده معلمان را بعداز 2-3سال میدهند و اینطور تو بوق و کرنا میکنن واقعا شرم آوره و باعث تاسف.