۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
۲۷ مدرسه برکت در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید

۲۷ مدرسه برکت در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید

بیرجند- ۲۷ مدرسه با کمک های بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، آئین بهره برداری از ۱۵۰ مدرسه برکت در سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد که از این تعداد ۲۷ مدرسه در استان خراسان جنوبی با حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خراسان جنوبی و جمعی دیگر از مسئولان افتتاح شد.

 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در خراسان جنوبی اظهارکرد: مدرسه یک کلاسه روستای نصرآباد با ظرفیت ۲۵ دانش آموز امروز به نمایندگی از ۲۷ مدرسه برکت در خراسان جنوبی افتتاح شد.

سید مجتبی موسوی بیان داشت: مدرسه برکت در روستای نصرآباد ۵۵ مترمربع زیر بنا دارد و برای ساخت آن ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده که سهم بنیاد برکت ۸۰ میلیون تومان بوده است.

وی اعتبار هزینه شده برای ۲۷ پروژه مدرسه سازی را ۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این مدارس شامل ۴۸ کلاس درس می شود.

 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در خراسان جنوبی با اشاره به همکاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان جنوبی در امر مدرسه سازی عنوان کرد: ساخت ۸۵ مدرسه در استان توافق شده است که ۷۱ مورد تکمیل و ۱۴ پروژه دیگر در دست اجرا است.

موسوی با بیان اینکه سهم بنیاد برکت برای تامین اعتبار این ۸۵ مدرسه بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است، تصریح کرد: تا کنون از این اعتبار ۲۲ میلیارد تومان پرداخت شده است.

کد خبر: ۱۰۱٬۳۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha