۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
تثبیت نرخ ارز در آخرین روز کاری سال صرافی ها/ دلار آزاد ۱۶ هزار تومان شد
بازارساز ارز بدنبال ثابت بخشی قیمت ها

تثبیت نرخ ارز در آخرین روز کاری سال صرافی ها/ دلار آزاد ۱۶ هزار تومان شد

قیمت دلار امروز همچون روز گذشته در صرافی بانک ها با فاصله ۸۵۰ تومانی نرخ خرید و فروش آن ثابت ماند.

 به گزارش بازار، قیمت دلار امروز و در آخرین روز فعالیت صرافی ها همچون روز گذشته بدون تغییر ماند تا نرخ آن در صرافی بانک ها برای سال ۹۸ با رقم ۱۵ هزار ۷۵۰ تومان ثبت شود.

امروز صرافی‌های بانک‌ها، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام کرده‌ و آن را از مردم با قیمت ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری می‌کنند که قیمت آن نسبت به روز گذشته بدون تغییر بوده است

همچنین قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز امروز، ۱۷ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام شده است. قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۶ و ۸۰۰ هزار تومان است.

دلار بازار آزاد 16 و یورو 17 هزار و 750

هم‌اکنون در بازار آزادقیمت دلار ۱۶ هزار تومان، درهم امارات ۴ هزار و ۴۸۰ تومان، یورو  ۱۷ هزار و ۷۵۰ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و طرح قدیم ۵ میلیون و ۹۲۵ هزار تومان است.

علاوه بر این قیمت نیم سکه نیز ۳ میلیون و ۶۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۷۶۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۷۵ هزار تومان تعیین شده و به فروش می رسد.

هر گرم طلا 18 عیار 602 هزار تومان

در بازار امروز همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۶۰۲ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار ۸۱۳ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۵۰۳ دلار معامله می‌شود.

به گزارش بازار، بازرساز ارز در روزهای پایانی سال سعی دارد با شکاف قیمت بین خرید و فروش دلار مسیرساماندهی قیمت ها را در این بازاربه پیش گیرد تا دست سفته بازان و دلالان را که بانی التهاب این بازار هستند کوتاه کند.

کد خبر: ۱۰٬۱۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha