۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در جهت توسعه مناطق آزاد
نایب رییس مجلس تاکید کرد

ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در جهت توسعه مناطق آزاد

نیکزاد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه سازمان منطقه آزاد ماکو بر ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در جهت توسعه مناطق آزاد تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی نیکزادثمرین، امروز (شنبه، ۹ مرداد ماه) در جریان سفر به استان آذربایجان غربی از منطقه آزاد ماکو، پروژه سد کرم آباد، کریدور غرب کشور و پروژه فاضلاب ماکو به صورت هوایی و زمینی بازدید کرد. همچنین وی با حضور در شهرستان ماکو در جلسه سازمان منطقه آزاد ماکو شرکت کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در این جلسه با تاکید بر لزوم توجه ویژه به مناطق آزاد به ویژه منطقه آزاد ماکو گفت: ما در این منطقه بحث ترانزیت کالا، سد کرم آباد، پروژه فاضلاب ماکو و کریدور غرب کشور را داریم که لازم است مشکلات موارد ذکر شده در اسرع وقت حل و مرتفع شد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما در مجلس کمک خواهیم کزد که موضوع مناطق آزاد و جایگاه آنها به خوبی معرفی شود تا بتوانیم با توسعه این مناطق، بحث اشتغال و صادرات را نیز توسعه دهیم.

وی افزود: در حال حاضر ۳۹۷ هکتار وسعت منطقه آزاد ماکو است که کارهای خوبی صورت گرفته البته لازم است، اقدامات دیگری نیز در جهت رفع مشکلات موجود و توسعه این منطقه صورت گیرد.

نایب رییس مجلس بیان کرد: در بحث مناطق آزاد باید به بخش خصوصی توجه ویژه ای صورت گیرد تا بتوان با استفاده از ظرفیت های این بخش، بحث اشتغال و صادرات در این مناطق را توسعه داد.

کد خبر: ۱۰۱٬۱۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha