۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
بخش خصوصی پیشگام اموراقتصادی کشور| ورشکست کردن کارخانه کار بخش خصوصی نیست
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بازار:

بخش خصوصی پیشگام اموراقتصادی کشور| ورشکست کردن کارخانه کار بخش خصوصی نیست

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بخش خصوصی که دارای اهلیت است باید کارها را دست بگیرد و در اموراقتصادی کشور پیشگام باشد.

غلامرضا مرحبا در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، در پاسخ به سوالی مبنی بر راهکارهای تقویت بخش خصوصی از سوی حاکمیت، گفت: باید هویت بخش خصوصی را به رسمیت بشناسیم.

وی با بیان اینکه باید به بخش خصوصی اصالت دهیم، اظهار داشت: همچنین باید به بخش خصوصی اعتماد ویژه ای در امور اقتصادی شود .

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید بخش خصوصی را به عنوان یک بخش درجه ۲ و درجه ۳ قلمداد کنیم، تاکید کرد : ما نباید به بخش خصوصی بدین نحوه نگاه کنیم که هر کجا که دولت نتوانست کاری را انجام دهد یک پیمانکار از بخش خصوصی بیاید و موضوعات را برطرف کند.

مرحبا ضمن تاکید مجدد بر این نکته که باید به بخش خصوصی اصالت لازم داده شود، ادامه داد: البته بخش خصوصی هم باید دارای اهلیت لازم باشد.

این نماینده مجلس اظهارداشت: اینکه یک نفر بیاید و کارخانه‌ای را در اختیار بگیرد و نهایتاً کارخانه را ورشکست و ماشین‌آلات آن را در بیاورد و برود و آنها را بفروشد؛ این بخش خصوصی نیست.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  تاکید کرد: بخش خصوصی که دارای اهلیت است باید کارها را دست بگیرد و در امور اقتصادی کشور  پیشگام باشد.

کد خبر: ۱۰۱٬۱۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha