۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
کسب درآمد از طریق آموزش مجازی بازارهای اقتصادی به کمک ترجمه و دوبله ویدیو

کسب درآمد از طریق آموزش مجازی بازارهای اقتصادی به کمک ترجمه و دوبله ویدیو

مهمترین مزیت آموزش مجازی این است که شما می توانید آموزش های خود را به زبان های دیگر هم ترجمه کنید و شاگردانی از سراسر دنیا داشته باشید.

به گزارش بازار، در سال اخیر بیشتر از همیشه،   مردم تمایل به سرمایه گذاری در بازارهای اقتصادی مختلف داشتند. موج علاقه به بورس از اواخر سال ۹۸ شروع شد و پس از آن بازار بورس خارجی یا همان فارکس محبوب شد. از طرف دیگر با بالارفتن قیمت ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، بسیاری از افراد تمایل به سرمایه‌گذاری در بازار رمز ارزها را نشان دادند.

همین مسئله باعث شد تا نیاز به آموزش کار با این بازار ها و سرمایه گذاری در این بازار های مالی ایجاد شود. آموزش مجازی بهترین روش برای یادگیری و برای آموزش در منزل است. بنابراین در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که چطور می‌توانید به‌عنوان یک تریدر و یا متخصص بازارهای مالی به آموزش کسب درآمد از طریق این بازار ها بپردازید و از این طریق درآمد دلاری داشته باشید.

کسب درآمد از طریق آموزش مجازی بازارهای اقتصادی به کمک ترجمه و دوبله ویدیو

کسب درآمد از طریق انتشار ویدیو های آموزشی در اینستاگرام و یوتیوب

مهمترین مزیت آموزش مجازی این است که شما می توانید آموزش های خود را به زبان های دیگر هم ترجمه کنید و شاگردانی از سراسر دنیا داشته باشید.

ویدابیا به عنوان پلتفرم ترجمه و دوبله آنلاین به شما کمک می کند تا بتوانید هم خودتان از آموزش های خارجی استفاده کنید. هم آموزش های خود را به زبان‌های دیگر ترجمه کنید و مخاطبانی از سراسر جهان داشته باشید.

بسیاری از مشتریان نرم افزار ترجمه و دوبله ویدابیا، تولیدکنندگان محتوا در زمینه رمز ارز و بازارهای مالی هستند. بنابراین تصمیم گرفتیم آموزش استفاده از ترجمه و دوبله در این زمینه را برای شما بگوییم. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

قدم اول: یادگیری هرچه بیشتر و رصد ویدیو های خارجی آموزش بازار های مالی

اگر میخواهید آموزش بازارهای مالی را شروع کنید، بهتر است به عنوان اولین قدم، آموزش های بازارهای مالی در سراسر دنیا را بررسی کنید. می توانید  این ویدیوها را از طریق یوتیوب و یا سرچ در گوگل پیدا کنید. آموزش های تراز اول در این زمینه اکثراً به زبان انگلیسی هستند. بنابراین بهتر است به زبان انگلیسی هم جستجو کنید.

تماشای ویدیوهای آموزشی خارجی به شما کمک می کند تا بتوانید نحوه آموزش قدم به قدم بازارهای مالی را ایده بگیرید. و از طرفی یک آموزش دهنده خوب اول از همه باید یادگیرنده خوب باشد.

 از آنجایی که این بازارها به روز هستند و همواره در حال آپدیت شدن هستند، شما میتوانید به عنوان یک منبع خوب هم از این ویدیو ها استفاده کنید. و حتی بعضی از این ویدیوها را برای شاگردان خود بازنشر کنید.

همانطور که گفتیم اکثر این ویدیو ها به زبان انگلیسی هستند و ممکن است فهم آنها دشوار باشد. حتی اگر دانش زبانی شما در سطح بالایی باشد، ممکن است این ویدیو ها تند صحبت کنند و یا اصطلاحات تخصصی را به کار ببرند، که فهم ویدیو را پیچیده کند.

 اما نگران نباشید ویدابیا در این زمینه به شما کمک می کند.

ترجمه ویدیو های آموزشی انگلیسی در زمینه بازار های مالی

برای ترجمه این ویدیو ها فقط کافیست در وب سایت زیرنویس، ترجمه و دوبله آنلاین ویدابیا ثبت نام کنید. و ویدیو مورد نظرتان را در پنل کاربری آپلود کنید. اگر ویدیو آموزشی مورد نظر شما در یوتیوب موجود باشد، فقط کافیست لینک آن را از یوتیوب در پنل کاربری ویدابیا کپی کنید و دیگر نیاز به دانلود و آپلود مجدد آن ندارید.

 سرویس یوتیوب فارسی ویدابیا این امکان را برایتان ایجاد می کند که هر ویدیویی از یوتیوب را تنها با کپی لینک آن بتوانید ترجمه کنید. و برایش زیرنویس و یا دوبله ایجاد کنید.

کسب درآمد از طریق آموزش مجازی بازارهای اقتصادی به کمک ترجمه و دوبله ویدیو

ترجمه خودکار برای ویدیو ها بهتر است یا ترجمه تخصصی

ویدابیا  هم می‌تواند برای ویدیوهای شما ترجمه خودکار تولید کند و هم ترجمه تخصصی توسط مترجمان حرفه‌ای. حال اینکه کدام یک از این دو خدمت می تواند برای شما بهتر باشد را در ادامه به شما میگوییم.

ترجمه خودکار ویدیو ها توسط سیستم هوش مصنوعی

ترجمه خودکار در سریعترین زمان ممکن، بعد از اینکه شما ویدیو موردنظر را آپلود کردید، یا لینک آن را در پنل کاربری قرار دادید ترجمه را آغاز می کند.   هر عبارت توسط هوش مصنوعی ترجمه می شود و در بلاک مخصوص خود قرار می گیرد. سیستم هوش مصنوعی ویدابیا می تواند صدای ویدیوی شما را بشنود و آن را به متن تبدیل کند و سپس آن را به زبان فارسی برگرداند. در نتیجه می توانید مطمئن باشید که زیرنویسی که تولید می شود کاملا همزمان و هماهنگ با صدای فیلم است.

 اما از نظر ترجمه این سرویس دقت ۶۰ درصدی دارد. اگر خودتان به زبان انگلیسی تا حدی اشراف دارید، این سرویس می تواند برای شما مناسب باشد. یعنی می توانید هر عبارت را در پنل ویدابیا بخوانید و اگر نیاز به اصلاح داشت، آن را اصلاح کنید. ویدابیا این امکان را به شما می دهد که بتوانید زیرنویس دلخواه خودتان را ویرایش کنید و آنطور که می خواهید آن را ترجمه کنید. این سرویس بسیار مقرون به صرفه است و از سرعت بالایی برخوردار است.

ترجمه تخصصی ویدیو ها توسط مترجمان حرفه ای

از طرف دیگر ترجمه تخصصی کار شما را بسیار راحت تر می کند. یعنی اگر شما کاملا به زبان انگلیسی تسلط ندارید، بهتر است از ترجمه تخصصی توسط مترجمان حرفه‌ای ویدابیا استفاده کنید. مترجمان ویدابیا در دو گروه حرفه ای و نیمه حرفه ای همکاری می‌کنند. بنابراین شما می‌توانید برای ویدیو های خود، ترجمه نقره‌ای و یا طلایی بگیرید.  

مزیت این ترجمه نسبت به ترجمه خودکار این است که دقت آن ۱۰۰ درصد است. یعنی اشتباهات احتمالی سیستم ترجمه خودکار را ندارد و شما می توانید یک زیرنویس بی نقص را تحویل بگیرید.

ترجمه ویدیو های آموزشی خارجی برای انتشار در شبکه های اجتماعی

اگر قصد شما از ترجمه ویدیو انتشار مجدد آن در فضای مجازی است، بهتر از ترجمه تخصصی طلایی استفاده کنید. زیرا وقتی می‌خواهید برای مخاطبان خود ویدیو را نمایش دهید، باید ترجمه آن به بهترین شکل ممکن باشد. ترجمه تخصصی ویدیو کاملاً هماهنگ با عبارات فیلم است و قیمت مقرون به صرفه هم دارد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ویدابیا تماس بگیرید. آنها با صبر و حوصله به تمام سوالات شما پاسخ می دهند.

ویدیو های بین المللی آموزشی در زمینه بازار های مالی تولید کنید

زمانی که به این نتیجه رسیدید که ویدیوهای آموزش بازار های مالی شما قابلیت جهانی شدن و بین المللی شدن را دارند، دیگر زمان این است که ویدیو های خود را به زبان انگلیسی ترجمه و دوبله کنید تا دسترسی و فهم آن برای مردم در سراسر جهان آسان باشد. که در این مرحله هم ویدابیا همراه شماست.

کسب درآمد از طریق آموزش مجازی بازارهای اقتصادی به کمک ترجمه و دوبله ویدیو

برای ترجمه ویدیو از زبان فارسی به انگلیسی فقط کافیست ویدیو تان را در پنل کاربری خود بارگذاری کنید. سپس بقیه مراحل را به متخصصان مترجم ویدابیا بسپارید. آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن ویدیوی شما را به زبان مقصد ترجمه می کنند. متخصصان ویدابیا می توانند برای ویدیو های شما زیرنویس به زبان انگلیسی، عربی و چندین زبان دیگر را تولید کنند.  

دوبله انگلیسی ویدیو های آموزشی

دوبلور های ویدابیا قادر به دوبله ویدیو های شما به زبان انگلیسی هم هستند. شما میتوانید با هماهنگی با کارشناسان صدای مورد نظر خود را انتخاب کنید و همکاری با دوبلورهای ویدابیا را آغاز کنید.

مهمترین مزیت دوبله ویدابیا این است که در عین کیفیت بسیار بالا قیمت مقرون به صرفه ای دارد.

دلیل قیمت مقرون به صرفه، استودیو دوبله مجازی ویدابیا است.

 اگر با فرایند دوبله آشنا باشید، می دانید که دوبله های حرفه ای در استودیو های فیزیکی با امکانات بالا ضبط میشوند. اما ویدابیا برای اولین بار توانسته است، استودیو دوبله مجازی ای را توسعه دهد که قادر به فراهم کردن تمام امکانات یک استودیو دوبله حرفه ای فیزیکی است!

 استودیو مجازی ویدابیا می‌تواند تمام ویرایش های لازم را برای دوبله حرفه ای ویدیو انجام دهد. و آن را کاملاً هماهنگ با صدای ویدیو سینک کند. از آنجایی که تمامی این کارها توسط هوش مصنوعی انجام میشود، باعث شده تا در زمان و هزینه صرفه جویی شود و در نتیجه قیمت خدمات دوبله کاهش چشمگیری پیدا کند.

بنابراین در صورت نیاز به خدمات دوبله، ویدابیا برای آموزش مجازی بین المللی بهترین انتخاب است.

کد خبر: ۱۰۱٬۱۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • غزاله IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      0 0
      مطلب کامل و خوبی بود قبلا از ترجمه ویدیو این سایت استفاده کردم و قابل قبول بود