۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
طبخ و توزیع ۳.۲ میلیون پرس غذای گرم برای نیازمندان سراسر کشور
توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) محقق شد؛

طبخ و توزیع ۳.۲ میلیون پرس غذای گرم برای نیازمندان سراسر کشور

بوشهر- تقی‌زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر از طبخ و توزیع ۳.۲ میلیون پرس غذای گرم برای نیازمندان سراسر کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خبر داد.

سید محمدحسین تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با تبریک عید سعید غدیر خم اظهار داشت: عید غدیر در واقع عید بزرگ امامت و ولایت است و بزرگداشت این ایام امری لازم و ضروری است.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، همواره در راستای اجرای برنامه‌های عام‌المنفعه پیشتاز بوده و امسال و به مناسبت عید غدیر و سایر مناسبت‌های هفته جاری، برنامه‌های متنوعی در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر انجام دادیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر از توزیع ۱۱۵ هزار پرس غذای گرم برای نیازمندان استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: این تعداد غذا با همکاری خیران، تهیه و با طبخ بیش از ۱۲ تن مرغ و همچنین با تهیه و پخت برنج مورد نیاز، ۱۱۵ هزار پرس غذا با کیفیت مناسبی، طبخ و در اختیار خانواده‌های نیازمند و کم بضاعت قرار گرفت.

تقی‌زاده تصریح کرد: در تهیه و طبخ غذاهای اهدایی به نیازمندان، تمامی پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی به طور دقیق و بدون کم و کاست رعایت شد و غذاها با نهایت دقت توزیع شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر از طبخ و توزیع ۳.۲ میلیون پرس غذای گرم برای نیازمندان سراسر کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خبر داد و ابراز داشت: بر اساس آمار موجود در سراسر کشور، بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در عید غدیر در کشور طبخ و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

تقی‌زاده افزود: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در تمام ایام سال در راستای کمک به نیازمندان و اجرای برنامه‌های عام‌المنفعه، امادگی کاملی دارد و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

کد خبر: ۱۰۰٬۹۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha