۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
۳۵ واحد مسکونی ویژه محرومان در زنجان احداث و بازسازی شد
دبیر ستاد اجرایی فرمان امام در زنجان:

۳۵ واحد مسکونی ویژه محرومان در زنجان احداث و بازسازی شد

زنجان- هادی نژاد، دبیر ستاد اجرایی فرمان امام در زنجان گفت: در ایام کرونا ۳۵ واحد مسکونی ویژه محرومان استان توسط این ستاد احداث و بازسازی‌شده است.

رحمان هادی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان زنجان در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کند، گفت: این ستاد در امر مرمت و احداث واحدهای مسکونی هم فعالیت‌های خوبی را دارد. 

وی اظهار کرد: در ایام ویروس کرونا ۱۰ واحد مسکونی با همکاری گروه‌های جهادی  و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان احداث و ۲۵ واحد مسکونی هم مرمت و بازسازی‌شده و طی سال جاری هم چند واحد مسکونی برای نیازمندان احداث خواهد شد. 

دبیر ستاد اجرایی فرمان امام در زنجان گفت: شیوع ویروس کرونا باعث مشکلات اقتصادی در جامعه برای اقشار ضعیف جامعه شده و در این راستا ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زنجان برای دستگیری از نیازمندان از همان ابتدا بسته‌های کم معیشتی را بین نیازمندان توزیع می‌کند. 

هادی‌نژاد تأکید کرد: جامع اطلاعاتی نیازمندان در استان زنجان تهیه شده و اطلاعات خانواده‌ها آبرومند یکپارچه‌شده و بسته‌های کمک معیشتی به صورت عادلانه بین نیازمندان توزیع می‌شود. 

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای زمان بازگشایی مدارس هم  لوازم‌التحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد کرد.

کد خبر: ۱۰۰٬۹۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha