۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
۶۰ هزار پرس غذا در استان سمنان توزیع می‌شود| واکسن برکت به قومسی‌ها رسید
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۶۰ هزار پرس غذا در استان سمنان توزیع می‌شود| واکسن برکت به قومسی‌ها رسید

سمنان- احمدی، رئیس ستاد اجرایی استان سمنان از اجرای پویش کمک به نیازمندان در قالب طبخ ۶۰ هزار پرس غذای گرم در هشت شهرستان استان خبر داد و گفت: این پویش با کمک هیئت‌ها و موکب‌ها برگزار می‌شود.

حامد احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه به مناسبت عید سعید غدیر در قالب پویش کشوری احسان غدیر در سطح کشور سه میلیون و در سراسر هشت شهرستان استان سمنان ۶۰ هزار پرس غذای گرم طبخ خواهد شد، تاکید کرد: مرغ و پروتئین مورد نیاز این میزان غذا توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در سطح استان تامین می شود.

وی با بیان اینکه هیئت های مذهبی و موکب ها و مساجد در تامین برنج، روغن و دیگر نیازهای طبخ ۶۰ هزار پرس غذا در سراسر استان مشارکت خواهند داشت، افزود: این تعداد غذا ظهر عید غدیر طبخ و بین نیازمندان، مردم آسیب دیده از کرونا و محرومان حتی در دورترین روستاهای استان توزیع خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی استان سمنان با بیان اینکه توزیع این میزان غذا با همراهی هیئت های مذهبی در روستاها نیز صورت می گیرد، تاکید کرد: سعی شده تا بیشترین میزان محرومان و نیازمندان استان در این طرح پوشش داده شوند.

احمدی درباره واکسن برکت نیز گفت: بیش از هفت هزار و ۵۰۰ دوز واکسن توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) به استان سمنان تحویل و قرار است که در مراسم نمادین همزمان با شنبه هفته آینده تزریق واکسن در شاهرود با حضور حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه این شهر، آغاز شود.

وی با بیان اینکه امام جمعه شاهرود نخستین دوز از واکسن کرونای برکت ساخت ایران را دریافت خواهد کرد، تاکید داشت: روند تزریق واکسن در سراسر استان ادامه خواهد یافت.

کد خبر: ۱۰۰٬۸۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha