۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
جوجه ریزی ها در مازندران کاهش یافته است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

جوجه ریزی ها در مازندران کاهش یافته است

آمل- میران، یک فعال اقتصادی و تولیدکننده مرغ در مازندران با اشاره به کاهش جوجه ریزی ها در استان گفت: این مسئله سبب کاهش تولید شده است.

امیر میران آملی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به کاهش تولید مرغ در مازندران به دلیل کاهش جوجه ریزی در استان اظهار داشت: این مسئله سبب می شود در آینده با تنش قیمتی روبرو شویم.

وی با تاکید بر استاندارد سازی خوراک دام و طیور اظهار داشت: در استان مازندران از نظر کیفیت خوراک مشکل چندانی نداریم و خوراک با کیفیتی در استان تولید می شود.

وی با اظهار اینکه در حال حاضر نهاده های مورد نیاز مرغداران تامین می شود، گفت: تحویل به موقع نهاده ها از جمله نیازها است و باید برای رفع دغدغه ها در این بخش برنامه ریزی شود.

میران آملی به نقش مازندران در تامین مرغ مورد نیاز بازار تهران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر درصد بالایی از تولیدات استان روانه بازارهای تهران می شود و برخی کمبودهای در استان ناشی از آن است که بیشتر تولیدات روانه تهران می شود.

عضو اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به اینکه بیش از دو هزار و ۴۰۰ واحد مرغداری فعالیت دارند، اظهار داشت: در مجموع میزان جوجه ریزی ها در سال جاری به نسبت قبل کاهش چشمگیری داشته است.

کد خبر: ۱۰۰٬۷۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha