۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
بررسی اولویت دار طرح تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای سال ۹۹
با موافقت نمایندگان صورت خواهد گرفت؛

بررسی اولویت دار طرح تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای سال ۹۹

نمایندگان مردم در خانه ملت با بررسی اولویت دار طرح تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای سال ۹۹ موافقت کردند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه ۵ مردادماه) مجلس شورای اسلامی با بررسی اولویت دار طرح تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای سال ۹۹ با ۱۴۵ رأی موافق، ۹ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۵ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

حسینعلی حاجی دلیگانی در این خصوص گفت: تعدادی از نمایندگان براساس تبصره ۱ ماده ۱۰۰ آیین نامه داخلی مجلس تقاضای اولویت این طرح را داشتند که اکنون با تصویب آن، سامانه برای درج پیشنهادات نمایندگان تا صبح روز آینده باز خواهد بود.

همچنین محمد خدابخشی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درتوضیح طرح تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای سال ۹۹ گفت: سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی برخی اعتبارات به پروژه ها تخصیص نیافت و بسیاری از کارگاه ها براثر این مشکلات، تعطیل شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در اغلب حوزه های انتخابیه نمایندگان این مشکل وجود دارد، این طرح پیشنهادی درخواست تمدید مهلت زمانی تخصیص اعتبارات را تا پایان شهریورماه سال جاری دارد. حال در صورت تصویب در صحن علنی مجلس توسط نمایندگان و تایید شورای نگهبان، می توان میزان اعتباراتی که تاکنون برای تکمیل پروژه ها تخصیص نیافته را در مدت زمانی باقیمانده جذب کرد.

کد خبر: ۱۰۰٬۷۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha