۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
تسهیل فرآیند تولید و واردات محصولات ضد عفونی کننده، الکل و اقلام پزشکی
سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت:

تسهیل فرآیند تولید و واردات محصولات ضد عفونی کننده، الکل و اقلام پزشکی

رصد مستمر وضعیت تولیدکنندگان محصولات مقابله با این بیماری، در روزهای پایانی سال ۹۸ و همچنین سال جدید از جمله موضوعات مورد تاکید مهدی صادقی نیارکی در این نشست بود.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، این نشست که با حضور جمعی از مدیران و مشاوران این معاونت برگزار شد. سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تسهیل فرآیند تولید و واردات محصولات ضد عفونی کننده، الکل و اقلام پزشکی گفت: با توجه به شرایط حساسی که بر کشور حاکم شده است، علاوه بر افزایش ظرفیت تولید محصولات مقابله با بیماری کرونا، واردات این اقلام نیز به منظور تامین نیاز مراکزدرمانی و عمومی در دستور معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت است.

صادقی نیارکی همچنین با اشاره به تغییر کاربری برخی از واحدهای تولیدکننده پوشاک افزود: برای تامین لباس های مورد نیاز کادر درمانی تعدادی از تولیدکنندگان با تغییر کابری نسبت به تولید لباس های یکسره اقدام کرده و با توسعه ظرفیت در تامین نیازهای کادر درمانی کمک شایانی می کند.

سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت ضمن قدردانی از همکاری شبانه روزی همکاران معاونت امور صنایع و سایر بخش های وزارت صمت خواستار حضور فعال دفاتر تخصصی در ایام تعطیل شد و گفت: دفاتر تخصصی ضروری است در این ایام بر وضعیت تولید محصولات مقابله با کرونا و همچنین اقلام اساسی موردنیاز مردم از جمله مواد بهداشتی و اقلام مقابله با بیماری کرونا نظارت مستمر داشته باشند.

کد خبر: ۱۰٬۰۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha