۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
نخستین جشنواره رسانه‌ای بهارستان برگزار می‌شود

نخستین جشنواره رسانه‌ای بهارستان برگزار می‌شود

نخستین جشنواره رسانه‌ای بهارستان به منظور شناسایی و تقدیر از محتوای تولیدی خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و عموم فعالان رسانه‌ای در قالب‌های مکتوب، چندرسانه‌ای و مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش بازار، نخستین جشنواره رسانه‌ای بهارستان به منظور شناسایی و تقدیر از محتوای تولیدی خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و عموم فعالان رسانه‌ای در قالب‌های مکتوب، چندرسانه‌ای و مجازی برگزار می‌شود.  

خبرنگاران، عکاسان، نویسندگان، ‌روزنامه‌نگاران، فعالان فضای مجازی و گزارشگران رسانه‌های تصویری و شنیداری می‌توانند ضمن مطالعه فراخوان جشنواره آثار خود را با محوریت فعالیت‌های یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

عملکرد مجلس یازدهم در اجلاسیه اول، نظارت میدانی نمایندگان مردم، اصلاح ساختار بودجه ۱۴۰۰، تقویت قانونگذاری، تنقیح قوانین، مردمی‌سازی، شفاف‌سازی، کارآمدسازی، هوشمندسازی و... موضوعاتی هستند که برای جشنواره در نظر گرفته شده است.

این رویداد در ۳ بخش‌ نوشتاری، دیداری- شنیداری و گرافیک برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ارسال آثار تا ۱۰ مردادماه ۱۴۰۰ و از طریق سایت جشنواره است. فقط آثاری که در رسانه‌های نوشتاری، دیداری، شنیداری و فضای مجازی (کانال‌های رسانه‌ای و رسمی ثبت شده) منتشر شده، اجازه شرکت در جشنواره را دارند، اما تمام آثار حوزه‌ گرافیک، موشن‌گرافی، تیزر و کلیپ از این موضوع استثناء هستند.

شرکت‌کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی  Parliran.org/mediaFestival مراجعه کرده و یا با دبیرخانه جشنواره با شماره ۰۲۱۳۹۹۳۲۵۲۷ در تماس باشند.

کد خبر: ۱۰۰٬۵۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha