۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
پکیج آموزشی صفر تا صد ارزهای دیجیتال با تدریس استاد مرادی

پکیج آموزشی صفر تا صد ارزهای دیجیتال با تدریس استاد مرادی

سیلواین سارل، محقق و سرمایه گذار بیت کوین، در مقاله اخیری که منتشر کرده اولین شرط ورود به دنیای ارزهای دیجیتال را انگیزه داشتن برای یادگیری بیش تر می داند.

بازار; گروه بورس رمزارزها: سیلواین سارل، محقق و سرمایه گذار بیت کوین، در مقاله ی اخیری که منتشر کرده اولین شرط ورود به دنیای ارزهای دیجیتال را  انگیزه داشتن برای یادگیری بیش تر می دانند.

سیستم آموزشی سنتی احتمالا ذهن شما را اسیر یک شیوه خاص تفکر کرده است. شما در این سیستم هرگز نکته خاصی در مورد پول یا اقتصاد نیاموختید، همه چیز در سیستم آموزشی به گونه ای پیش می رود که در مورد این قبیل مسائل، به طور کامل ناآگاه بمانید.

پس باید مشتاق یادگیری و مطالعه باشید. برای مثال شاید شما هم به خاطر داشته باشید زمانی که ایلان ماسک اعلام کرد که از ارزهای دیجیتال برای خرید خودروهای تسلا پشتیبانی نمی کند ورق ها برگشت و افرادی که بدون دانش خاصی وارد بازار کریپتوکارنسی شده بودند بیشتر سرمایه خود را از دست دادند.

پکیج آموزشی صفرتاصد ارزهای دیجیتال با تدریس استاد مرادی

آدام مرادی فردی ست که پس از این وقایع به سراغ یادگیری اصولی این بازار می رود و بعد از سال ها تجربه آموزش رمزارزها را در وب سایت اوآموز شروع می کند.

دوره بازی بی نهایت

شما هم می توانید با تحلیل نمودارها و سیگنال های به دست آمده با موفقیت مشغول ترید ارزهای دیجیتال شوید کسب سود کنید. اما همه این ها مستلزم این است که دوره های آموزشی ارزهای دیجیتال را پشت سر گذاشته باشید.

احتمالا با یک جستجوی ساده در فضای مجازی با پکیج های آموزشی ارزهای دیجیتال متعددی روبرو شده اید. و ممکن است در انتخاب بهترین گزینه دچار سردرگمی شده باشید. متاسفانه بسیاری از آن ها پکیج هایی هستند که فاقد پشتوانه علمی هستند و توسط افرادی ارائه شده اند که حتی تجربه کافی حضور در این بازار را ندارند.

https://oamooz.com/wp-content/uploads/2021/07/IMG_0085-scaled.jpg

از میان سه نوع ترید " روزانه" ، " اسکالپینگ" ، و "سویینگ" آدام مرادی ترید سویینگ را مطمئن ترین روش ترید ارزهای دیجیتال می داند. در این استراتژی به جای اینکه معامله گر تمام روز پشت مانیتور بنشیند، با استفاده از تحلیل های بنیادی و تکنیکال قدم به بازار می گذارد و خرید و فروش می کند. با آموزش رمزارزها و گذراندن دوره های آموزشی هر معامله گری می تواند با موفقیت ترید سویینگ انجام دهد.

پیج اینستاگرام استاد آدام مرادی(کلیک کنید)

داشتن شناختی نسبی از مدرس در هر زمینه ای و برای هر هنرآموزی همیشه مورد سوال و دغدغه است و بدون دانستن شرحی از تجربیات، ایجاد اعتماد به سختی شکل خواهد گرفت.

https://oamooz.com/wp-content/uploads/2021/07/Capture.jpg

استاد آدام مرادی بیش از پنج سال است که به بازارهای مالی ورود کرده است.
در طی این سالها تجربه تلخ ضررهای بسیار سنگینی را دارد . به گفته او “ آن زمان ها اینستاگرام و شبکه های اجتماعی به این گستردگی نبود و استادی در این زمینه پیدا نمی شد ، به سختی می توانستیم استادی در این زمینه پیدا کنیم و اطلاعات بسیار پراکنده بود به همین علت بهای آموزش را با آزمون و خطا و ضرر پرداختم “.

آدام مرادی در حال حاضر در سایت اوآموز مشغول به تدریس دوره های آموزشی ارزهای دیجیتال است و یکی از تحلیلگران حرفه ای بازار ارزهای دیجیتال محسوب می شود و با استفاده از پکیج های آموزشی ارزهای دیجیتال ایشان هر کسی می تواند تبدیل به معامله گری موفق در این بازار اقتصادی پرتلاطم شود.

کد خبر: ۱۰۰٬۳۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha