۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
تمدید پروانه تولید ۶ محصول «تماد» توسط سازمان غذا و دارو
مدیرعامل شرکت تولید مواد اولیه داروپخش خبر داد:

تمدید پروانه تولید ۶ محصول «تماد» توسط سازمان غذا و دارو

کرج- علیپور، مدیرعامل شرکت تولید مواد اولیه داروپخش «تماد» از تمدید پروانه شش محصول این کارخانه توسط سازمان غذا و دارو خبر داد.

حمیدرضا علیپور در گفتگو با بازار با بیان اینکه تماد به لحاظ جایگاه در صنعت دارویی کشور، اولین و بزرگترین تولید کننده مواد موثره دارویی کشور محسوب می شود گفت: این شرکت در حوزه محصولات ماده موثره دارو حدود ۶۰ قلم دارو، در حوزه محصولات پلت و دی سی ۱۰ قلم و در حوزه فینیش پروداکت یا داروی نهایی هم حدود ۱۰ قلم محصول به بازار ارائه می کند.

علیپور اظهار کرد: پروانه ۶ محصول این کارخانه شامل؛ سیپروفلوکساسین، لووفلوکساسین، آسپرین، داپوکستین هیدروکلراید، استامینوفن DC و متفورمین DC، از سوی سازمان غذا و دارو تمدید شد.

وی با بیان اینکه ما دو سایت تولیدی «یک سایت در تماد استان البرز و یک سایت تولیدی هم در استان خراسان رضوی و شهرمشهد» داریم، افزود: در سایت مشهد عمده محصولات ماده موثره تولید می کنیم و در سایت البرز هم محصولات مواد موثره، پلت ها و محصول نهایی خط شربت داریم و به طور کل در سال حدود ۲ هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰ تن مواد موثره و اقلام دارویی تولید داریم.

علیپور گفت: کارخانه تماد مشهد ۳۰ قلم محصولات خود را در حوزه API دامی و انسانی ، API تزریقی غیر استریل و نیمه ساخته (Semi Finished) تولید می کند و دارای تعداد ۸ گواهینامه GMP و تعداد ۱۹ پروانه محصولات انسانی از سازمان غذا ودارو و ۲ پروانه محصولات دامی از سازمان دامپزشکی کشور است.

کد خبر: ۱۰۰٬۳۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha