۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
شیوع دوباره کرونا باعث تعطیلی تالارهای پذیرایی در  زنجان شد
رئیس اتحادیه تالار و رستوران داران زنجان:

شیوع دوباره کرونا باعث تعطیلی تالارهای پذیرایی در زنجان شد

زنجان- بازرگان، رئیس اتحادیه تالار و رستوران داران زنجان با بیان اینکه شیوع دوباره بیماری کرونا باعث تعطیلی تالارهای پذیرایی استان شده است، گفت: تالارهای پذیرایی با ۴۰ درصد ظرفیت کار می کردند.

محمد بازرگان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه شیوع دوباره بیماری کرونا باعث تعطیلی تالارهای پذیرایی در استان زنجان شده است،گفت: شیوع کرونا خسارت زیادی به تالارهای پذیرایی استان وارد کرده است. 

وی اظهار کرد: طی هفته های گذشته که زنجان نارنجی بود تالارهای پذیرایی تنها با ۴۰ درصد ظرفیت کار می کردند که این اصلا به نفع تالارداران نیست.

 رئیس اتحادیه تالار و رستوران داران زنجان گفت: تالارهای پذیرایی حداقل ماهیانه بیش از ۱۰۰ میلیون تومان ضرر می کنند و از روز گذشته هم با تغییر رنگ زنجان از وضعیت نارنجی به قرمز تمام مراسم های عروسی در تالارهای زنجان لغو شده و تا اطلاع ثانوی هم مراسم عروسی در تالارها نخواهیم داشت.

بازرگان تاکید کرد: خسارت وارده به تالارها قابل جبران نیست چرا که بیش از ۱.۵ سال است این صنف هیچ فعالیت مدونی نداشته و شرایط سبب شده تا هر روز یکی از تالارها از گردونه فعالیت و چرخه اقتصادی خارج شود.

وی افزود: اگر زنجان تا چند روز آینده از وضعیت قرمز خارج نشود بسیاری از تالارها دچار ورشکستگی می شوند چرا که ایام عید غدیر خم نزدیک است و مراسم عروسی‌ها هم زیاد شده ولی تالارها نمی توانند فعالیت کنند.

کد خبر: ۱۰۰٬۲۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha