۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
حمایت بنیاد برکت از اشتغالزایی یزدی‌ها در رسته دام
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) یزد اعلام کرد

حمایت بنیاد برکت از اشتغالزایی یزدی‌ها در رسته دام

یزد- محمدپناه، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام یزد از هم اندیشی این ستاد و سازمان جهادکشاورزی یزد جهت تسریع در اشتغالزایی براای متقاضیان حوزه دامی به ویژه در مناطق محروم استان خبر داد.

علی اکبر محمدپناه در گفت‌وگو با بازار با اشاره به طرح بنیاد برکت در زمینه اشتغالزایی روستایی بر استفاده از ظرفیت‌های جهاد کشاورزی در این زمینه تأکید کرد و از هم‌اندیشی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) یزد با سازمان جهادکشاورزی این استان خبر داد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) یزد در خصوص فعالیت متقاضیان اشتغالزایی در رسته دام، گفت: مقرر شد در مباحث پلاک گذاری، خوراک دام، واکسیناسیون و بیمه، نگاه ویژه به متقاضیان شود و در اسرع وقت پشتیبانان توانمند در این حوزه معرفی شوند.

وی در خصوص آموزش متقاضیان بنیاد برکت در حوزه‌های دامی و کشاورزی، بیان کرد: مقرر شد از ظرفیت‌های موجود جهاد کشاورزی در شهرستان های هدف استفاده و زمینه دسترسی متقاضیان به دوره های آموزشی آنلاین جهاد کشاورزی محیا شود.

به گفته محمدپناه، در راستای تکمیل زنجیره تولید و پشتیبانی مشاغل روستایی در شهرستان های هدف استان یزد، شهرک‌های مشاغل روستایی و کشاورزی به متقاضیان محلی به ویژه جوانان تحصیلکرده روستایی طبق ضوابط واگذار و مورد حمایت بنیاد برکت قرار گیرند.

همچنین مقرر شد مباحثی از قبیل طراحی و تدوین چشم‌انداز استانی در زمینه توسعه رسته‌های شغلی مرتبط با سازمان جهاد کشاورزی نظیر صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و دامی و نیز مباحث پیرامون پرورش دام سبک و سنگین، پرورش طیور، آبزی پروری، زراعت و باغداری و گلخانه ها در راستای محرومیت زدایی و توسعه اشتغال پایدار بین این دو نهاد تقویت شود.

کد خبر: ۱۰۰٬۱۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha