کادیلاک اولین تصاویر کامل از SUV جدید خود را منتشر کرده است، اما هنوز جزئیات فنی در مورد این خودرو فاش نکرده است.

به گزارش بازار؛ کادیلاک دیروز از اسکالید V رونمایی کرد و این خودرو با موتور V-۸، اولین شاسی بلندی خواهد بود که نشان V را یدک می‌کشد. در حالی که کادیلاک هنوز جزئیات فنی را منتشر نکرده، طراحی این خودرو به طور کامل به نمایش گذاشته شده است.

سپر جلوی اسکالید V اکنون برای سال ۲۰۲۳ به روز شده است؛ به جای یک قطعه تزئینی بلند که در قسمت پایین کشیده شده و چراغ‌های LED را به هم متصل می‌کند، یک جلوپنجره پایینی ضخیم دارد که LED‌ها در کناره‌های آن قرار گرفته‌اند. همچنین یک اسپلیتر جلو جدید و چرخ‌های خاکستری چند پره نیز وجود دارد.

طراحی جدید اگزوز و یک دیفیوزر مصنوعی از جمله تغییرات این خودرو است که در تمام تریم ها به چشم می خورد. نشان‌های برجسته "V" روی دریچه عقب و درهای جلو وجود دارد. کادیلاک همچنین گفته است این خودرو مجهز به یک موتور ۶.۲ لیتری LT۴ V-۸ سوپرشارژر شده است که در زیر کاپوت قرار گرفته است.

همین موتور در سدان CT۵-V بلک‌وینگ نیز به کار برده شده است که در آن ۶۶۸ اسب بخار قدرت و ۶۵۹ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. در حالی که هر دو مدل اسکالید V که در عکس‌های جدید مشاهده می‌شوند، مدل‌های شاسی استاندارد هستند، عکاسان جاسوسی اخیراً یک نسخه شاسی بلند اسکالید ESV از نسخه V را شکار کردند.

کادیلاک قبلا گفته بود که CT۴-V و CT۵-V Blackwings آخرین خودروهای V با موتور بنزینی خواهند بود. اگر کادیلاک تمایل ناگهانی به ساخت مدل‌های V XT۴، XT۵ یا XT۶ را پیدا نکند، اسکالید V می‌تواند آخرین مدل سری V با موتور بنزینی باشد. اطلاعات فنی دقیق‌تر از این خودرو منتشر نشده و تا زمان رونمایی رسمی باید منتظر بمانیم.

۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۷
کد خبر: ۱۳۱٬۰۶۳

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha
    ;