۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
سهمیه آرد ملایر نادیده گرفته شده است/ حل مشکل تا ۱۰ روز آینده
نماینده مردم ملایر در مجلس:

سهمیه آرد ملایر نادیده گرفته شده است/ حل مشکل تا ۱۰ روز آینده

همدان - آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه بخشی از سهمیه آرد ملایر به هر دلیل مدنظر قرار نگرفته است، گفت: در حال حاضر از نظر کمی با مشکل کمبود آرد در ملایر مواجه هستیم.

حجت الاسلام احد آزادیخواه در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در خصوص آرد و نان در ملایر دو مشکل جدی وجود دارد، گفت: ایراد اول مربوط به کمبود سهمیه آرد است.

وی گفت: طی جلساتی با مسئولان استانی و شهرستانی مشخص شد بخشی از سهمیه آرد ملایر به هر دلیل مدنظر قرار نگرفته است و متاسفانه از نظر کمی مشکل وجود دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایراد دوم کیفیت آرد است به طوری که بیشتر نانوایان و مصرف کنندگان و شهروندان از کیفیت نامرغوب آرد ناراضی هستند، افزود: طی صحبتی با مدیر کل شرکت غله استان همدان مقرر شد از گندم خارج از استان به خصوص گندم استان خوزستان که کیفیت بهتری دارد خریداری شده و با گندم بومی شهرستان ترکیب و مخلوط شود تا کیفیت کمی ارتقا یابد.

حجت الاسلام آزادیخواه با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود نهادهای نظارتی دقت بیشتری داشته باشند چرا که موضوع آرد شوخی بردار نیست و حائز اهمیت است؛ گفت: مقرر شده این مشکل طی ۱۰ روز آینده حل و وضعیت به شرایط مطلوبی برسد.

کد خبر: ۹۹٬۹۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha