۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳
ترافیک سنگین در آزادراه تهران-قم و محور فیروزکوه/تردد نیمه سنگین در جاده قدیم قم
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

ترافیک سنگین در آزادراه تهران-قم و محور فیروزکوه/تردد نیمه سنگین در جاده قدیم قم

تهران- معاون اداره کل راهداری استان تهران از تردد سنگین در محدوده عوارضی اول آزادراه تهران- قم و محدوده گیلاوند جاده فیروزکوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار بازار به تشریح وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان تهران پرداخت و افزود: در حال حاضر در محور فیروزکوه و در مسیر جنوب به شمال در محدوده گیلاوند شاهد ترافیک سنگین هستیم و تردد خودروها با کندی همراه است، اما در مابقی مسیر تردد پر حجم اما روان است.

وی تردد در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه را نیز عادی و روان خواند و اضافه کرد: ترافیک در محور هراز نیز در هر دو مسیر رفت و برگشت عادی و روان است.

معاون اداره کل راهداری استان تهران وضعیت تردد در خروجی تهران در آزادراه تهران - قم و محدوده عوارضی اول را فوق سنگین توصیف کرد و گفت: در جاده قدیم قم نیز شاهد ترافیک نیمه سنگین خودروها هستیم.

مصدقی ترافیک آزادراه تهران- ساوه را نیز پر حجم اما روان خواند و گفت: ترافیک در مسیر لواسانات محدوده تلو سنگین است و در محورهای تهران- شهریار، تهران- ملارد و تهران- ورامین شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

وی با بیان این که در هیچ کدام از محورهای مواصلاتی استان تهران بارش گزارش نشده است، از مردم خواست، برای حفظ سلامت خود و دیگران و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از تردد غیر ضروری در محورهای مواصلاتی پرهیز کنند.

کد خبر: ۹٬۹۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha