۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
توزیع ۲۰۰ تُن مرغ منجمد در واحدهای صنفی مجوز دار شهرری آغاز شده است
رئیس اتاق اصناف شهرستان ری:

توزیع ۲۰۰ تُن مرغ منجمد در واحدهای صنفی مجوز دار شهرری آغاز شده است

ری- رئیس اتاق اصناف شهرستان ری از آغاز توزیع ۲۰۰ تُن مرغ منجمد در واحدهای صنفی مجوز دار شهرری خبر داد.

لطف الله ستاره در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا باعث ایجاد نگرانی مردم نسبت به تهیه مواد غذایی شده و مراجعات به فروشگاه‌ها افزایش یافته است.

وی افزود: در همین راستا به منظور رصد و بررسی بازارها از میادین اصلی و فروشگاه‌های زنجیره ای سطح شهرستان بازدید کردیم که هیچ‌گونه کمبود کالا یا مواد غذایی مشاهده نشد، همچنین بازرسان ادارات متولی به طور مستمر در قالب تیم‌های چند نفره در حال نظارت بازار هستند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری تصریح کرد: به رغم وجود نگرانی‌های مردم تمامی انبارهای مواد غذایی مملو از کالا بوده و تمام مایحتاج مردم به وفور موجود است.

ستاره با بیان اینکه برای واحدهایی که نرخ فروش گوشت مرغ بالاتر از ۱۳ هزار تومان داشته باشند، پرونده گران‌فروشی تشکیل می‌شود، ادامه داد: در راستای تنظیم بازار و تعادل عرضه مرغ و گوشت ۲۰۰ تن مرغ منجمد با قیمت ۱۲هزار و ۵۰۰ تومان وارد بازار شهرستان شده و از امروز توزیع آن در تمام فروشگاه‌ها و واحدهای صنفی مجوزدار آغاز شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان از نظر وجود کالاها مطلوب است خاطرنشان کرد: با هرگونه گرانفروشی و کم فروشی به شدت برخورد خواهد شد، لذا از مردم می‌خواهیم برای مقابله با گران‌فروشی و کم فروشی مایحتاج خود را تنها از میادین و فروشگاه های مجوز دار تهیه کنند.

کد خبر: ۹٬۹۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha