۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷
استیبل کوین ها قانونمند می شوند
تغییرات بزرگی در راه است؛

استیبل کوین ها قانونمند می شوند

وزارت خزانه داری امریکا اعلام کرد تا چند ماه اینده گزارش مربوط به قانونمند سازی بازار استیبل کوین ها ارایه خواهد شد.

بازار؛ گروه بین الملل: وزارت خزانه داری امریکا اعلام کرد پیشنهادات خود را در زمنیه قانونمند سازی بازار استیبل کوین ها را تا چند ماه اینده ارایه می دهد.اولین جلسه وزارت خزانه داری در این مورد جمعه هفته گذشته برگزارشد و در گزارش نهایی این جلسه در مورد سرعت رشد بازار استیبل کوین ها، استفاده از انها و تهدیدهایی که فعالان بازار استیبل کوین ها را تهدید می کند اطلاعاتی ارایه شد ولی گزارشهای تکمیلی در ماه های اتی ارایه می شود.

در گزارش اولیه وضعیت بازار استیبل کوین ها  مشابه بانکهای فعال در دهه اول ۱۸۰۰ میلادی است. امروزه از نظام بانکی دنیا در ان روزگار به عنوان گربه های وحشی نام برده می شود که دلیل ان عدم وجود بیمه های پشتیبان حسابهای بانکی، خطر بالای ورشکستگی بانکی و در نهایت احتمال کاهش ارزش استیبل کوین ها در زمان استفاده از این پول های تازه و به دنبال رشد استفاده از این ارزهای دیجیتال است.

خزانه داری امریکا در گزارش اولیه خود تاکید کرد قانونهای سخت گیرانه تری برای فعالیت در این بازار وضع خواهد شد زیرا نظارت بر بازار و نحوه عملکرد ان یک ضرورت مهم است. موج قانون گذاری در بازار رمز ارزها و استیبل کوین ها در امریکا شدت زیادی گرفته است و می تواند تغییرات زیادی را در نظام مالی دنیا ایجاد کند.

کد خبر: ۹۹٬۸۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha