۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
یک هزار و ۹۶۲ متقاضی مشاغل روستایی در قزوین تسهیلات دریافت کردند
معاون اداره کار قزوین:

یک هزار و ۹۶۲ متقاضی مشاغل روستایی در قزوین تسهیلات دریافت کردند

قزوین- معاون اداره کل کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: از ابتدای شروع طرح پرداخت تسهیلات به مشاغل روستایی تاکنون هزار و ۹۶۲ پرونده در استان تشکیل شده که بیش از ۲۶۹ میلیارد تومان اعطا شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین، وحید انتظاری گفت: این میزان اعتبار در قالب تسهیلات بانکی برای اشتغال چهار هزار و ۳۲۰ نفر در سطح روستاهای استان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد:چهار بانک توسعه تعاون، کشاورزی، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید در این طرح مشارکت داشتند که باید از تلاش ها و زحمات آنها در تسریع فرایند پرداخت ها قدردانی کنیم.

معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: بانک کشاورزی به ۷۵۷ طرح، پست بانک به ۴۷۲ طرح، صندوق کارآفرینی امید به ۴۳۸ طرح و توسعه تعاون به ۲۹۵ طرح در این مدت تسهیلات پرداخت کرده اند که لازم است در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی نگاه ویژه تری به این موضوع داشته باشند.

وی با بیان اینکه سند تعهد اشتغال استان در سال جاری ابلاغ شده است، افزود: با توجه به این سند باید بیش از ۱۷ هزار فرصت شغلی در استان تا پایان سال ایجاد شود که نیازمند همکاری، هم افزایی و همراهی تمامی دستگاه هایی اجرایی استان از جمله بانک های عامل دارد.

انتظاری اظهار کرد: پرداخت تسهیلات بانکی با نرخ سود ارزان قیمت نقش مهمی در اشتغالزایی و توسعه اقتصادی کشور ایفا می کند.

کد خبر: ۹۹٬۵۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha